En fullspäckad vecka.

Vissa veckor är bara mer fyllda än andra. Det här är en sådan. Nyss kommit hemfrån föräldraråd på sönernas skola. Jag åkte på att skriva protokoll, säkert blir det min tur att fixa fika till nästa möte också. Hm!
Barnen är inte hemma. De är ute och säljer majblommor med en kompis. Ska bli spännande att höra hur det gått. I morgon ska de sälja på kompisens väg. Tänk så stora de blivit.
Blir inte mer skrivet i dag allt för mycket att fixa med. Tror jag börjar med protokollet så kanske jag hinner skapa lite innan sängen ropar.

image113

Två kort har jag hunnit med. Denna hÄngelnalle, promarker-akvarellpennor, och...

image129

en hÄngelflicka, samma teknik, inköpt också den på mässan i Avesta.

Kramar på er.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Finfina kort!!
Hoppas allt är bra med er, och att du får komma ifrån en kväll och komma hit o pyssla lite...kanske nån dag i helgen kan passa?
Hörs av om det.

2008-04-15 @ 21:16:24
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Hanna

Fina kort =) Jag har ångest över helgen som vanligt. Suck.

2008-04-15 @ 21:35:16
Postat av: Chruss

Oj, jag har verkligen en del att hämta in - vilka härliga kort du har gjort!!!!

2008-04-19 @ 18:37:39
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0