Men var kom all snö ifrån.

Lite onödigt känns det allt när snön bara vräker ner. Det är ju trots allt vår. Nu vill jag allt ha vår, sol och värme. Ja, ja , jag vet att detta är aprilväder, men ändå.
Lite värme i själen har jag dock fått. Titta här bara.

image107

Har köpt ett nytt alfabet som jag längtat efter. Faktiskt det alfabet jag först ville ha och som Magnolia snuvade oss på. Inte bara alfabetet utan pebgarna också. Inte ett öra har vi fått tillbaka av de pengar vi betalt in. Morr! Man kan bli arg för mindre. Åtgärder är dock på gång.

image108

Skickar man mms till mig måste man vara medveten om att det kan straffa sig. ;0)
Den här gången blev resultatet en LO. Jag var ju tvungen att prova mitt nya alfabet...

Kramar på er där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0