Oj, redan söndag kväll.

Helgen startade med innebandymatch för den lilla, med fint besök i publiken. ;0) Knapp förlust mot tjejer 94/95. Otroligt bra resultat med tanke på att de är födda 00-98. Äldsta grabben var på discobowling kalas. Mycket uppskattat. Kvällen och halva natten var det cider, vin och öl till monteringen av mina nya stämplar från Avesta. Tack för pizzan.
Lördag blev klart lugnare. Kanske var det bristen på sömn som gjorde att det bara blev lite städa, handla och tvätta. Lite stämplar hann jag med också.
I dag har så några av stämplarna blivit kort också.

image109

Ny hÄngel från Avestamässan. Färglagd med Promarkers och akvarellpennor. Nytt papper från mässan.

image110

Ännu en hÄngelstämpel från mässan. Färglagd med samma teknik.

I dag har jag fått massor med skvaller från gårdagskvällen. Vissa har det riktigt bra nu. ;0)

Kramar på er.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Det har rasat in en massa nya fina kort ser jag ;0)
Annars vet jag inte vad du menar med hjälp....du får höra av dig ;0)
Ha en fin vecka!

2008-04-14 @ 06:32:58
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Carolina

Helt underbara kort - och de fina studenthÄnglarna är ljuvliga... skulle du kunna maila mig, har en fråga nämligen ;) Ha det gott! Carolina1979

2008-04-23 @ 19:25:19
URL: http://www.carolina1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0