Var är våren?

I dag fick jag känslan av vår igen en kort stund. Jag längtar så efter lite värme och ljus.
Ljus ja, tänd ett ljus för Engla i kväll 21.00 i ditt fönster. Så fruktansvärt att någonting så vidrigt bara kan hända. Känner med familjen.
I kväll ska här jobbas. Jobbar minst hundra procent på mina 75% som min man säger. Det är nog allt för sant. Jag har bestämt mig nu för att klocka varje vecka för att se OCH lära mig prioritera bort.

image111

Ny hÄngelkille från Avestamässan. Färglagd med Promarkers och akvarellpennor. Papper från Katscrap.

image112

Och en ny hÄngelflicka färglagd med samma teknik. DaisyBucketpapper från Katscrap.

Längtar så till mässan i Gävle. Ska bli sååå roligt. Ensam hela helgen då. Gissa om jag ska njuta av mässan.

Ni kommer väl ihåg att boka in lördag 3 Maj i era almanackor.
Då är det dags för Mässa i Gävle!!!!!!Hoppas vi ses ;0)
Scrap och Stämpelmässa
Öppet: kl 11-16
Plats: Folkets Hus i Bomhus/Gävle, ClockarCallesgata.

Demos kommer att hållas under dagen. Mer info om det senare.

Företag som kommer att sälja saker:

*Betrakhta

*Jommaslillakrypin

*Katscrap

*Lilla Handarbetsboden

*Pappersvinden

*Renaramaverkstan

*Scrapbookbutiken

*Scraphönans hobbyverkstad

*Scrapparazzi

*Stämpelhuset

Vi ses väl där!

Kramar på er.


Kommentarer
Postat av: niina

japp åldern gör sig redan påmind :) japp jag har redan tvingat med henne på thaibuffé och en impulstripp till IKEA...där inhandlades det växter efter nogrann koll om att de tålde ett par dagar utan vatten :) så alltför gamla är vi inte än, vi klarar inte av svårsköta växter :) ha det fint! Kram

2008-04-14 @ 21:34:27
URL: http://niinas.blogg.se
Postat av: Hanna

Grabbarna i Mora, mässa samt besök från Gbg. Kan helgen bli bättre?

2008-04-14 @ 23:26:56
Postat av: Åsa/asamia

Vad bra att du gör reklam för mässan ;0)
Jag längtar!!!!

2008-04-15 @ 20:31:35
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Eva

Fin webbsajt det här, kära kusin!
Kram Eva

2008-04-16 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0