Vår? Eller sommar...

Nu kom värmen med storm. 22 grader på eftermiddagen. Så varmt att man knappt orkar göra annat än njuta.
Jag skulle vara hemma denna vecka och njuta av våren, röja lite och skapa, men...
Som alltid då jag är hemma själv med barnen blir någon sjuk, och oftast då den lilla. Så även denna gång. Mannen har tillbringat helgen i Mora på Bustercup med sina juniorer, tyvärr stryk i kvarten. På lördagen blev yngsta sonen jätte dålig i krupp. Det brukar oftast gå att häva bra hemma, men denna gång fick vi verkligen kämpa för att få det att häva. Samtal två gånger med barnkliniken hann det bli för råd om utökad medicinering. Besök av Hanna och Danne som oroligt fixat skjuts mitt i natten fick vi också. Tack Jonas. Besöket lugnade i alla fall den lilla. Han och Danne satt på trappan ute och viskade hemligheter innan de kunde gå in och Danne la honom.
Så mina lediga dagar slutade med vård av barn i stället.
Inte har det blivit så mycket skapat med en liten sjukling hemma, men här är i alla fall några.

image119        image120        image121

Blomtags stod på skapar listan bland annat.

Hoppas att hinna skapa lite mer i morgon då även storebror är hemma, lov från skolan.

Ha det gott. Kramar på er.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Fina kort du gjort!
Hör av dig om du vill hinna träffas o pyssla nåt ;0)
Stackars liten, hoppas det ger sig snart med alla sjukdomar hemma hos er!

2008-04-30 @ 15:48:29
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0