Vilken helg!

Helgen började alldeles underbart med scrap tillsammans med Viktoria, Linda och Eva. Mycket snacka och mer gjort för en del än andra. =0/ God mat köpte vi också. Denna kväll var vikt för kort inga LOs. Själv passade jag på att stans dies jag inte har.

Här är mitt enda bidrag den kvällen.

image118

En alldeles underbart söt liten Magnolia. Promarkers, akvarellpennor på cratepapper.

Det jag stansat ska nu snart också bli kort. Ligger lite efter med mina blomtags så det får bli veckans projekt.

Lördag var det mysdag med yngsta sonen då den äldsta och min man var i Stockholm på SM-final i innebandy. Elda står högt upp på yngsta sonens favoritsysselsättningslista. Vi gjorde ett besök hos mamma som flyttar tillbaka hem på torsdag efter många veckor på sjukhus. En snabbsväng till Maxi, men sen blev det elda och grilla korv.
När de stora grabbarna kom hem hade de två gäster med sig som de plockat upp i stan. Då blev det, inte helt oväntat, god dryck och Sing Star. Attans så roligt det är. Hellre än bra vet ni. ;0)
I dag har vi haft barnvakt för att kunna studera nya objekt... Berättar mer om det senare. Inget bestämt, inget att fundera på allt för mycket nu. Vi åt en middag med barnvakterna, spelade lite fotboll och avslutade med mys innan sängen väntade på de små.

Kramar på er där ute.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Det där projektet låter spännande, hoppas det blir nåt bra av det ;0)
Finfint kort du gjorde, kul att det blev ett kort också - och inte bara stansa hela kvällen.
För vår del blev det inget fiske den här gången, huvudsaken var att testa sova i husvagnen och se om det kan funka i sommar....och det var kanonbra!

2008-04-21 @ 20:15:49
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Hanna

Verkligen hellre än bra. Men roligt är det. Får ta en riktig helkväll snart när du inte är hes från början. Och med 80-tal!

2008-04-23 @ 17:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0