Vissa dagar...

Vissa dagar blir inte alls som man tror. I dag var en dag jag bävat för en del. Massor att göra på jobbet, en del saker mindre trevliga. Ett besök till mamma skulle jag också hinna med osv. Visst har dagen varit full späckad och inte hann jag med att äta lunch, men allt har bara flutit på. Varför lägger jag så mycket energi på att oroa mig i förväg när jag vet att det mesta löser sig. Ja, ja, jag kanske blir visare med åren. Eller?!...

Nu har jag suttit lite på msn, jobbat en del och nu väntar sängen. I morgon är det sista arbetsdagen för denna vecka. Vart tar tiden vägen?

Lite skapat också.

image115

image116
image117

Tre stämplar inköpta på mässan i Avesta. Den sista köpt till grabbarna. Färglagda med Promarkerpennor och akvarellpennor.

Kramar på er där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0