Onsdag och vård av barn.

Så var det dags för vård av sjukt barn igen. Jocke har var hemma måndag och tisdag så nu är det min tur att vara hemma. Det är den stora som har hosta och feber, men han är mycket bättre och på fredag får han gå igen.

Jag tror varje gång jag är hemma att jag ska hinna så mycket, men det slutar alltid mad att det mesta står kvar ogjort. Det kan aldrig bero på att jag och yngsta for till Hemköp efter att jag hämtat honom på skolan. Och absolut inte på att de där bjöd på julbord. Eller?
Beror säkert inte heller på att jag vi två tillfällen under dagen fastnade vid scrapbordet.
Ja, ja, det är väl sånt som händer.

Nu ska barnen nattas så här kommer ett kort i stället.



Det här är det andra kortet jag gjorde på det material som var till tävlingskitet i lördags. Det blev ett "spillkort".

Ha det gott och lämna gärna en kommentar innan du drar vidare.



Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej Jättefint kort. KRam

2008-12-10 @ 20:28:29
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Sofia/Jozie

Älskar papperen!!!! skulle kunna köpa upp hela lagret - bara ekonomin tillät. :D Superfint kort! Usch, så tråkigt med sjuka barn, hoppas att dom får hålla sig friska nu!

2008-12-10 @ 21:02:24
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Ewa

Visst önskar man att dygnet bestod av dubbelt så många timmar? Går upp tidigt och sent i säng! :) Men nu börjar det verkligen hända saker och jag har börjat hoppas att jag kanske kan köra den första diskmaskinen innan jul! Fattar inte hur du hinner scrappa så fina saker, fast jag har ju ägnat mina lediga minuter till att sy den sista tiden... De fina papperen till bröllopsalbumet ligger och väntar... Ha det bra! Kram Ewa

2008-12-10 @ 23:03:39
URL: http://vittochblatt.blogspot.com
Postat av: Helena

Jag bara älskar de där papperna och ditt kort är helt ljuvligt.=)

Tråkigt att sonen är sjuk men skönt att han är på bättringsvägen.

Härligt att ni har ett jullov att se fram emot nu.

Du har en utmärkelse att hämta hos mig.

Ha en mysig dag men sonen vännen!

Kram

2008-12-11 @ 08:10:22
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Ett ljuvligt kort, bra att få till ett kort med spill - sånt gillar jag! Inget ska förfaras.

Hoppas att sonen snart piggar på sig, hostan håller på att knäcka mig här hemma. Men barnen har det lugnt o skönt utan tjatande mamma fniss

2008-12-11 @ 14:50:13
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0