Ha en bra alla hjärtansdag, många kramar till er alla.

Äldsta sonen ville promt att personalen på hans och lillebrors skolan skulle få något på Alla hjärtansdag. (Han är väl för gulligt omtänksam.) Lite kakor, choklad och ett kort var hans förslag och så fick det bli. Det är de klart förtjänta av. Hoppas att det förgyllde deras dag.
image35
Sms från min man. Feber, antibiotika och insatta slangar. Tar det aldrig slut. Nu väntar jag på samtal för utförligare rapport. Usch, det är så jobbigt att vara så långt borta.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Hittade hit till din blogg, tycker du gör jättefina kort!Du inspirerar massor. Vad tråkigt att läsa att din man inte är bra, håller tummarna för er/honom.
Kram Marie-Louise

2008-02-14 @ 22:39:46
Postat av: Åsa/asamia

Kanonfint kort som vanligt, det bara sprutar ut kort om dig nu...tur du har en bra hobby som man kan syssla med när man är hemma hela dagarna o är orolig o rastlös.
Tänker på er, du får gärna ringa om du vill, annars kanske jag ringer dig=0)

2008-02-15 @ 17:10:28
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: yoli

wow vilket läckert kort... helt great!!

2008-02-21 @ 02:15:25
URL: http://www.yolis.blogg.se
Postat av: Camilla E

Vilket underbart ljuvligt kort!!! Mmmmmm....

2008-02-21 @ 11:23:25
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: Victoria

Jag var en av dem som fick detta fina kort...det gladde mig mycket, faktisk mer än chokladen! Tack Cicci! Du gör fantastiska kort!
/Victoria

2008-02-27 @ 00:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0