Huga, så det båser.

I dag har vi packat barnens väskor till fjällresan. Känns lite tomt med bara deras väskor men, men. Barnen hjälpte till så det gick riktigt fort. Blev inte ens några större diskussioner om vilka filmer och spel som ska med. De börjar bli riktigt stora nu. Nu är det bara några små saker som ska tvättas, packas och fixas till.
Lite pyssel har jag hunnit med också. Kikade runt lite i några bloggar i går. Där hittade jag några skisser som såg spännade ut.
image48
Den här gjorde jag efter en skiss på Kreativa Rummet.
image49
Den här blev till efter skissen på Veckans Skiss!
Riktigt roligt att försöka fånga någon annans idé.

Titta här vad mycket fint som fyllde vår brevlåda idag. Små beställningar från både här och där. Jag längtar tills jag får sätta mig och pyssla med alla nya saker. I dag fick jag nöja mig med att titta och klämma lite på alla härliga saker.
image50
Till veckan ska här skapas.

Nu är det bara en dag kvar tills min kära man kommer hem. Åh, så vi längtar barnen och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0