Många stopp på en dag.

Ja så blev det inget besök till  min man. Sonen alltför smittsam. Suck! Ja, ja bara att ladda om. En sväng till mamma där även kusin Karin var på besök. Lite rörigt blev det allt så mamma var nog nöjd för denna gången då vi for. Så en sväng igen till IKEA. Äldsta sonen vill naturligtvis också ha nya saker, nödvändiga också. Hungriga  när klockan redan hunnit bli halv fem tar vi en sväng in på donken för en snabb middag.
image16
MMS till pappa naturligtvis. ;)
Sen är det min tur att njuta. Vi tar en sväng förbi min kompis Anna för att hämta lite saker jag köpt av henne. Att åka dit är alltid som julafton för mig. Alltid har hon saker att dela med sig av, nytt hon hunnit köpa sen sist vi sågs (alltför sällan tyvärr) eller bara saker som tagit slut i mitt förråd. Titta så mycket härligt jag köpte idag.
image17
image18
image19
Tack Anna!
Efter besöket handlade vi på Maxi sen raka vägen hem.
Melodofestival, chips och godis! Vilken lördag...

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Verkar ha varit en givande lördag för er...trots att inte Jocke fick nåt besök.
Finfina grejer också...ska bli kul att se vad du skapar med dem sen.
*Kram*

2008-02-10 @ 12:25:29
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Tina

Vad härligt med en massa nya grejer!

2008-02-10 @ 19:05:05
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se
Postat av: Hanna

Lät inte helt fel med chips o melodifestival =) Vi får ta en singstarkväll med schlager o vin när jag kommer hem!

2008-02-10 @ 19:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0