Regn och rusk.

I dag regnar det ute, känns riktigt kallt trots att det är fyra grader plus. Det kom en uppmuntran med posten i alla fall. :) Min vinst från Papp och scrap. En andra placering och med fin vinst. Tack!
image52
Här är kortet jag kom på andra plats med.
image56
Nu ska här skapas med det nya. Jippi!
Lite har jag skapat också i dag.
image53
Ännu ett kort med papper från min vän Anna, vad de nu hette. Den här hÄngeln har färglagt med akvarellpennor igen.
image54
Surfade runt lite bland bloggar och hemsidor häromdagen. Liftade lite från någon till detta kort. Åsa/asamia kan det ha varit från dig tro.
image55
Köpte några saker av krumeluran på scrappiz och då måste jag ju skicka med ett kort med betalningen. Jag älskar mina twinklings. Synd att det inte syns hur det glittrar när man scannar.
Jag blev solo i kväll, första gången på vem vet när. Barnen i fjällen och gubben på innebandymatch. Tyst och skönt, ingen tv eller någon som ständigt ropar mamma. Jag njuter i min pysselvrå. Nu ska här skapas. Påskkort kanske...


Kommentarer
Postat av: Chruss

Hej och ett varmt tack för kommentaren i min blogg! Härliga kort du har gjort och vilken vinst!
Liftat eller ej, andra kortet med ''kuvertet'' är supersnyggt!!!
Har lagt till dej i bloggrundan nu så jag inte missar något skojjsigt!

2008-02-26 @ 22:41:23
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilket kort var det som vann då? =)
Sitter och lägger in musik på mobilen nu. Måste ju kunna spela något på bussen till Linköping!

2008-02-26 @ 22:54:02
Postat av: Designa din blogg

Hej!
Vad trevligt att mitt inlägg kunde hjälpa dig..=)
Kom gärna tillbaka..

2008-02-27 @ 14:15:25
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Anna

Heeeej! Tack för en härlig och mycket god kväll igår, det var mysigt! Tyvärr kan vi inte komma imorgon för mer filmtajm, skulle vilja men imorgon
ska det planeras inför deras brors 50-årskalas, han som bor i Borås.

Jättemycket härligt på din scrapphylla, får mig verkligen att vilja skapa!

Din stämpel "Blomhjärta" kom på posten idag, från Tussan. Har du vägarna förbi här eller sjukhuset imorgon? Ska jag ta med den till jobbet imorgon?

Krya på dig-hälsningar till Jocke från A &M

2008-02-28 @ 18:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0