Sju steg framåt...

I dag känns livet ljusare. Min man har varit uppe och gått sju steg. :0)
När katten är borta dansar råttorna på bordet. Min man kommer att bli så förvånad över en del förändringar här hemma när han kommer hem. Hoppas att det inte dröjer allt för länge. Blir ingen resa till honom denna helg heller barnen hostar och snorar fortfarande.
image36
Tusen tack Martti för hjälpen.
image37
Tack Anna för trevligt sällskap. Malte längtar tills nästa gång ni ses. ;0)
Yngsta sonen hör lite dåligt, idag när vi tittade på Lets dance undrade han hur man dansar bajs eller baljs eller vad det heter. Vals var ordet han sökte.
I morgon väntar skapande av fotbollsplan, fuskgräsmatta inköpt idag. Barnen är så förväntasfulla vad deras mamma nu har hittat på för tok. Håll utkik i bloggen jag lovar att fota.
Nu ska jag sätta mig i min fina skaparvrå en stund.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska Rasmusen äntligen få sitt efterlängtade golv? =)

2008-02-15 @ 22:45:09
Postat av: Yngla

Hej!

Hittade hit via scrappiz... Så mycket fina kort du gör!!!
Hoppas att maken frisknar raskt, har själv en hel del erfarenhet av sjuk make och det är inte alltför muntert.

2008-02-15 @ 22:46:57
URL: http://blogg.passagen.se/yngla
Postat av: Anna i Hagen

TACK för de fina korten! Vi blev jätteglada för att DU tyckte att vi (Martti) kunde hjälpa dig på något sätt. Jag är så tacksam för allt klokt du sa, det är ingen som sagt något sådant till mig tidigare, det har faktiskt ändrat min syn på saker och ting, en början ialla fall. Det är härligt med vänner som er - kunna hjälpa varandra med olika saker!

Nyss hemkommen från MELODIFESTIVALEN i Västerås fick jag foton med mig hem som jag ju vill scrappa, frågan är om jag hinner... En annan del av Köping vill jag se, packa upp väskan + packa upp Pandurokassen; känna, stryka och sortera in. Å så jobb imorgon...

2008-02-17 @ 19:44:53
Postat av: Hanna

Nu har jag också en blogg!

2008-02-18 @ 22:07:49
URL: http://hannafranck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0