Barnens dag.

I dag fick barnen välja aktivitet. Det regnade när vi vaknade så möjligheterna var begränsade. De valde att åka till Jungelcity och ta med varsin kompis. Vi åkte klockan tolv och kom hem fyra. Tur att Hanna kom och fikade med mig, jag var ganska övergiven. Daniel kom också förbi en sväng, dock utan att leka denna gång. ;0)

Jag vände nästan direkt in till stan då vi kom hem för att gå på apoteket och hämta ut pengar åt mamma. När jag kom till mamma bad hon mig kolla tvättmaskinen som hemtjänsten kommenterat att den inte fungerar. Jag fann inga fel på maskinen, men någon hade försökt tvätta två påslakan, ett underlakan, två handdukar, fyra örngott, fyra par trosor och ett par strumpor på samma gång i en tre kilos tvättmaskin. Hur tänkte hon då?  Hur fick hon in allt?
Ja, ja, nu kan vi bara hoppas att maskinen inte gick sönder.

Titta vad som fanns bland mina kommentarer idag.



En award! Gissa om jag blev glad och stolt.
Tusen tack Ingela för nomineringen. 

Jag är glad att jag också i min tur får nominera några.

Malin 

Helena 

Åsa 

Petra 

Anna 

Lillemor 

Anna-Lena

Här är reglerna:

Kopiera "loggan" (finns längre upp i inlägget) och klistra in den i era bloggar och sen länka till mig samt nominera 7 andra bloggar som ni länkar till.

Barnen var så glada att jag gav de denna dag så de tog cyklarna när vi ätit middag för att plocka lite blåbär och smultron till glassen de skulle få till efterrätt. Hem kom de inte bara med bär utan en underbart fin sommarbukett. Gissa om det fick mammans hjärta att smälta.



Väl hemma fick jag en stund att pyssla efter maten. Fixade till ett kort jag inte blev klar med i fredags hos Viktoria. Tror att jag är nöjd nu. La till hörnorna det var lite tomt där. Behöver jag säga att det är Promarkers och akvarellpennor till skuggorna? Den blå-lila blomman är en slaktad ljusmanchett.



Ha det gott och håll tummarna för en skön, fin och solig dag i morgon. Lämna ett spår innan du drar vidare.

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

tusen tack snälla goa du!!! Jag uppdaterade bloggen precis precis nyss, just med denna award från ett annat håll..får springa in på bloggen igen å ändra så ditt namn också står med! =)

Många goa kramar till dej!!! glad

//Petra

2008-07-02 @ 23:11:00
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Men hallå!?! Är jag snurrig eller vad!?! tihii

måste ju givetvis överösa dej med en massa komplimanger!! Vilket dundrans härligt kort du gjort!! HImmel va läckert! Finfina färger, så somrigt! =D

Kram Petra

2008-07-02 @ 23:12:12
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad gullig du är - Tack!

Låter som en bra dag, trots lite strul m tvätten.

Hörs av, Kram Åsa

2008-07-03 @ 09:02:42
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena/Hönan

Vad gullig du är!!!

Uppdaterar min blogg på eftermiddan om jag hinner.,

Kram på dig!

2008-07-03 @ 09:34:53
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: Elisabet

Hej Ja tvätten låter inget trevligt.

Desto trevligare med ett fint kort. Motivet har jag också och den är så fin. kram

2008-07-03 @ 09:45:46
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Malin

Nämen har jag fått en award!! =D Happyhappy!!! Du är väl för söt!! Jag blir så glaaaaad!!! Tusen tack!!

Lovley kort förresten!!=)



Kramar!!!

2008-07-03 @ 09:56:56
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack vännen för den fina utmärkelsen....vad glad jag blir.

Kortet är helt underbart som vanligt.....du är så duktig.

Ha en skön dag och hoppas att solen skiner på er idag.

Kram!

2008-07-03 @ 10:43:34
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilket fint kort! Gillar den stämpeln oxå.

Själv har jag paus i dagen infall jag fick. Det är ca 30 grader ute och strålande sol och vad gör jag då?! Jo städar överallt där jag kan komma åt! Skulle behövas i fler hörn men jag måste ju ha lite ork kvar så jag kan pyssla. ;-)

Barnen har roat sig med de små poolerna de har och vattenballonger.

Ha det så gott!

Kram!

2008-07-03 @ 19:30:43
URL: http://camile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0