Vart tar tiden vägen?

Men oj vad tiden bara springer i väg. Jag har ju sommarlov så jag borde ha hur mycket tid som helst.. Ack nej, jag hinner inte ens hälften av det jag skulle vilja.
I dag skulle jag bara en sväng till stan sen skulle jag vara hemma och fixa lite. Turen till stan blev en sväng till Sandviken. Det var ju visade det sig ganska bra trots att vi inte fick det uträttat som vi kom dit för. Titta vad jag fyndade.



Väskan kostade bara 99 kronor och passar perfekt för att ha med på scrapträffar. Redskapen som följde med kommer säkert till användning i trädgården trots att jag redan har redskap dit. Filtunderläggen kostade bara 20 kronor och kan klippas till dekoration.

I går for vi en sväng till IKEA. Vissa handlade för 4500 kronor, men jag hade bara scrapögon och fick med mig detta från IKEA och Dollar Store.

   

Plastfjärilar för 10 kronor, tack Åsa för tips, och papperssnören. Blommorna satt på kvisten som syns. 62 blommor för 20 kronor, vita, rosa och lila.

Yngsta sonen passade på att byta sin present från Åsa och Magnus. Ja lite skarvade han också för att få allt detta. Nu är köksgolvet fyllt med LEGO igen, men kul har de.

   

Nu har jag tömt poolen, gjort ren den och börjat fylla den igen. Inget litet göra precis. Grabbarna åt glass och Malte fick smulorna från den rike mannens bord.

   

Så ett kort som blev färdigt idag, äntligen. Jag började med det i fredags hos Viktoria.



Trodde att jag skulle hinna montera stämplar idag, men vi får se hur många jag orkar fixa. Nu ska jag ut och kolla poolen.

Ha det gott. I morgon kommer nog sommaren hit. Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Gud så fint kort med fina färger. Vi måste försöka träffas någon dag.Så vi får byta lite tips och idéer. Ring gärna. Kram Elisabet

2008-07-02 @ 08:41:43
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilket underbart kort.=)

Vad mycket fint och användbart du hittade i stan.

Här skiner solen idag.....jag hoppas att den gör det hos dig också så att ni får en mysigdag i poolen.

Ha det bra vännen!

Kram

2008-07-02 @ 09:53:44
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hej!



Åhhh vad mycket nytt du köpt på dig :-) och inte för att tala om ALLA nya hÄnglarna avundsjuk till 1000



Kolla gärna in i min blogg....där är en liten överaskning till dig :-)



Håller tummarna för att ni fått sommar idag för det har jag/vi iaf :-)



Ingela

2008-07-02 @ 10:12:22
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/
Postat av: Malin

Underbart kort och härliga foton =D Ett tips till den lilla gröna väskan (jag har en likadan) är att sätta pennor och annat löst i facken fast inom bandet. Det lät konstigt.. alltså du sticker ner längre pennor i gummibandet som går runt väskan och stoppar ner dom i facket så sitter dom bra och ramlar inte ur om du ska någonstans=)



Ha en härlig dag!

Kram!

2008-07-02 @ 10:54:56
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Sinikka

Tack för påhälsningen och ditt fina kommentar du lämnade på min blogg. Kul att titta genom din blogg och alla creationer. Mycket fina kort.

Giller nog bilderna på eran tomt (avis!!!)

Kul att du hittade så många pysselsaker hos IKEA.

Ha det gott

Sinikka

2008-07-02 @ 20:54:20
URL: http://creativeworld-sinikka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0