Söndag

I fredags var jag bjuden till Viktoria på pysselkväll i hennes stuga. Så fint de har det där ute i skogen. Linda och Eva var också med. En mysig kväll med fetaost/spenatpaj, kladdkaka och pyssel. Tack Viktoria! Två kort fick jag till och ett halvfärdigt. Kvällen slutade ovanligt tidigt då jag skulle på mässa på lördagen, Linda skulle på bröllop på lördagen och Eva var trött efter jobbet.

  

Vilken dag vi hade i går på mässan. Jag är så nöjd. Anna och jag for vid halv nio och jag var inte hemma förrän vid halv tio. Marie släppte sex nya hÄnglar på mässan som jag naturligtvis måste köpa. De är så söta och fina. Några andra stämplar blev det också som ni ser.
En del cardstock lyckades jag också plocka på mig. Det går ju alltid åt. =P
Papper skulle jag inte handla alls, men alltid får jag med mig några hem. De finns ju så många fina. Lite annat smått och gott handlade jag också. Nu ska jag prova på allvar med MCP-tekniken, har endast provat detta hemma hos Åsa en gång. Jag köpte det nödvändigaste som ni ser.

      

Några demos var det enda jag lyckades komma ihåg att fotografera. Punchinella demo av InkyWinks, Susny och Flowersoft demo av Engströms, Katarina.Tänk att jag är så glömsk när det gäller fotande. Får kika in på Åsas blogg för att se lite fler bilder från mässan i Leksand. Hon fick visst med mig på ett foto, ryggen/vit tröja med svarta blommor. Fniss.


     
I dag har jag inte hunnit med alla mina nya fina saker för vi fick besök av Åsa och Magnus som ville fira Pontus. Tänk att vi äntligen lyckades hitta en tid som passade oss alla. Riktigt trevligt med fika i vårt partytält. Vi firade med kladdkaka, jordgubbar, glass och lite kakor. Vädret visdae sig från sin bästa sida med sol och värme. Tack för besöket.
Nu ska vi bara hitta en tid som passar Åsa och mig för lite pyssel. Inte det lättaste.

 

Efter besöket rensade vi ut lite ur gäststugan så att Niklas kan bo där när han kommer nästa gång och hjälper oss. Stackarn är allergisk mot hundar, han har hostat som en tok i helgen. Inte lätt att bo hos oss då vi ju både har hund och två katter.

I morgon ska det regna så jag hoppas att jag får en liten stund i min pysselvrå.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej Så mycket fina papper du har hittat och köpt. Du kanske får hjälpa mig vid nästa mässa =).

Många fina saker alltid lika roligt att handla. Kram

2008-06-29 @ 23:15:58
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack för kommentar i mitt krypin och för pratstunden på mässan. Det var mycket trevligt och roligt.

Det var inte bara jag som shoppade loss ser jag. s Men det är inte så svårt att hitta saker man vill köpa. =) ...även om man innan inte skulle ha så mycket. s Ja om du hälsar på hos mig igen så ser du vad jag shoppade...

Ha det så gott!

Kram

2008-06-30 @ 00:37:34
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Tack för senast!

Det var så trevligt att vi nästan inte kom hem...måste se till att vi får till en tid - för prata behöver vi ju, det märktes igår fniss

Dina kort är ännu finare i verkligheten...superfint det där bruna - det gillade jag supermkt!

Kram

2008-06-30 @ 07:22:28
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Chruss

Vilka fina kort och vilken härlig tripp till mässan!!!!

2008-06-30 @ 13:04:31
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Tina

Det bruna kortet är bedårande fint!

Vad mycket fint du köpt....

2008-06-30 @ 13:50:14
URL: http://alltidsvart.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj jisses vad massa grejer! Handlade du för en miljon du oxå? Tittade just in i Elisabeths blogg och där var det jädraranacka va grejer! Gud så roligt med så mycket nytt!!

Och jättefina kort du skapat!

Ha en härlig dag!

Kram!

2008-06-30 @ 18:10:50
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad mycket fint du fick med från mässan.

Jag är mest avundsjuk på de nya hÄnglarna som är så fina.

Hoppas du får lite pysseltid så vi får se dina fina kort här sen.

Ha en skön tisdag vännen!

Kram

2008-07-01 @ 09:42:14
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Så mycket fint du handlade! Hoppas att få se vad du skapar med allt det fina snart!

2008-07-01 @ 19:54:00
URL: http://lillemore.blogg.se/
Postat av: krumeluran

oj oj så mycket nytt det kommt in i bloggen sen jag var här sist. superfina kort, härliga badbilder, och åhhhhhhh jag är inte alls avis att du varit på mässan :) ljuger mig blå. men jag får snällt vänta på att hÄnglarna kommer till shoppen´istället.



mina favvisar av de nya är flickan med handväskan, och gitarkillen, de ska nog få flytta hem till mig när de släpps fria i hÄnglashoppen.



Många solskenskramar



KAtarina

2008-07-07 @ 07:46:51
URL: http://krumelurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0