Studiedagar

Just nu hinner jag knappt med att andas. Helt slut på kvällarna när jag kommer hem. Jag har somnat en stund varje dag vid sex denna vecka.
Skolavslutningen är förbi, men nu återstår att lägga ner vår skola och grannskolan. Till hösten ska en ny skola öppnas i vår skola. Så nu ska jag packa ner hela mitt klassrum och flytta allt till ett nytt klassrum. I nya klassrummet ska jag flytta in möbler och packa upp alla mina saker. Observera själv. Det är ju kommunen vi talar om.
Alla snurrar just nu runt med sina saker, de som ska sluta, alla som ska byta byta klassrum och SBO som också ska byta lokaler. Det är minst sagt kaos.
Gissa om jag längtar till sommarlovet. Hoppas hinna bli klar på tisdag. Då har jag ändå jobbat över flera dagar, men jag känner att barnen måste få lov snart. Känns inte så roligt att de ska behöva vara på fritids hela dagarna, de har ju trots allt sommarlov nu.
Jag hinner det jag hinner resten får bli när jag börjar till hösten.

Titta vad min gullige man kom hem med en dag. Bara för att... Jag blev så glad att det gjorde ont i magen.



Skolavslutning har vi hunnit med också. Yngsta gick ut ettan och vår store grabb gick ut trean. Det går så fort.

  

Kan man få mer sommarkänsla än när barnen sjunger sina sommarsånger och Den blomstertid???

Ett par kort också.



Till en 11årig tjej som hjälpte till vid fisket på elevensval på jobbet.



Ett beställningskort jag slängde ihop igår kväll.

Nu ska jag hoppa i säng för att orka packa och flytta möbler på jobbet igen.

Ha det gott där ute.


Kommentarer
Postat av: Lise-Lott G

jättefina kort. vilken snäll man du har som ger dig så fina blommor.



ha det gott!



kram Lise-Lott

2008-06-12 @ 23:58:33
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Finfina foton och kort!

Hoppas det snart blir sommarlov för dig med många lata dagar....och kanske ses vi på söndag? ;0)

2008-06-13 @ 07:21:42
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack för din gulliga kommentar....jag blev så glad när jag läste den.=)

Jag har tittat in här vaje dag för att se om du uppdaterat.....den här gången blev jag glad.=)

Vilken otroligt vacker bukett då fått....gullig man du har.=)

Korten är jättefina båda två men det översta är nog min favorit.

Det ser så levande ut.....har du använt 3d kuddar att fästa med?

Skönt att det är helg nu så du får ta igen dig lite och sen är det bara två dagar kvar till ett långt härligt sommarlov.=)

Ha en bra dag vännen!

Kram

2008-06-13 @ 08:00:17
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej Så fina kort. Visst blir man glad när man får så fina blommor.

2008-06-13 @ 09:43:39
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Vilka fina kort du gjort!! Å vad gullig din man är som ger dej såna fina blommor!! =D

Trevlig helg!

Kram Petra

2008-06-13 @ 12:20:04
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Malin

UNderbara kort =D Och vilken snäll man du har! På alla hjärtans dag (som vi alltid glömmer bort) hade min sambo sprungit runt hela stan för att få tag på den, enligt honom, bästa allahjärtansdag presenten...Guitar Hero till playstasion...här blire inga blommor heller!

Jag var på skolavslutning i förrgår...6 grader varmt och spöregn...Vilken början på sommarlovet =(



Ha en härlig helg!

Kram!!

2008-06-13 @ 13:14:10
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0