Grattis älskling!

Nu är det söndag igen. Tiden går allt för fort just nu. Jag hinner inte med ens hälften av det jag önskar att jag skulle hinna. Besöka mamma på sjukhuset( var dit en sväng i går), besöka syster(bara pratat på telefonen), pyssla, långpromenader med hunden mm. Skönt att det är en kort vecka  nu som följs av en veckas ledighet. Då ska jag minsann...
I torsdags var jag och Anna till Katja på Katscrap. Det är alltid lika trevligt. En del handlat blev det också. En Bind-it-all maskin (jag visar när du kommer hem Hanna) och några promarkers-pennor bland annat. Tack Katja för att du tar emot oss och alltid är så hjälpsam.
image69

Åsa tipsade om att ett litet album med de promarkers-färgerna man har är en användbar och praktisk liten sak. Nu har jag också ordning på mina pennor. =0) Tack Åsa!

Min man fyllde år i går men han var borta hela dagen så vi firade honom först idag. En passande present till en lekfull man. ;0)
image71  image73

Lite svårt var det allt. De lirade i flera timmar. Skam den som ger sig. Nästa gång är det min tur att prova.

Lite har jag skapat också, med betoning på lite. Hoppas få tid till mer skapande på lovet.

image74

Ägg och fjädrar från Magnolia, signature suite-papper och QK-moxie,

image75

hÄngeltupp och text,

image76  image77

...och några tags. Kycklingen med blomman är inköpt hos Katscrap. Allt är naturligtvis färglagt med mina nya härliga promarker-pennor och skuggat med akvarell-pennor. Nu finns redan behovet av fler pennor. Jag kommer tillbaka Katja.

Nu börjar en ny vecka fylld med påskpyssel, yngsta sonens musical på tisdag och om allt går som det är tänkt scrap med Viktoria och Linda på fredag. Törs man skriva det när det är långfredag och allt...
På onsdag kommer Hanna hem till Gävle. Åh, vad jag saknat henne. Välkommen hem gumman.

Många kramar till er alla.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Finfina saker du shoppat ser jag ;0) Pennan
ligger här o väntar på dig.....
Vad kul att du
ändå hunnit skapa lite, även om tiden känns som den springer just nu. Fina saker du gjort! *Kram*

2008-03-17 @ 06:49:30
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Katja

Hej!

Vad roligt att få se vad du gjort och jag ser att du gör jättefina kort.
Ja tiden den räcker aldrig till helt...Jag har inte uppdaterat min blogg på 1 månad *skäms*

Kul att du gillar Promarkerspennorna . Hojtar när jag får hem de färger som är slut.

Kram Katja

2008-03-17 @ 10:29:07
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag saknar dig med! Tar med mig en flaska rödvin och kommer ut så fort jag kan!
Kramar Hanna

2008-03-17 @ 10:54:19
Postat av: Anna i Hagen

Oj så mycket fint du hunnit med! Tagsen är ju jättemysiga! Det låter spännande med den däringa albumet för PM-pennorna, hur har du gjort? Det måste jag få se när vi träffas!

Nu börjar min semester - en veckas ledighet, hurra! Tyvärr blev det inte våren i München.. Det får bli Blåkulla och Hallstahammar istället... OCH en djupdykning ner i scrapträsket...

Vi hörs och sköt om dig!

2008-03-17 @ 18:14:49
Postat av: Anna i Hagen

Oj så mycket fint du hunnit med! Tagsen är ju jättemysiga! Det låter spännande med den däringa albumet för PM-pennorna, hur har du gjort? Det måste jag få se när vi träffas!

Nu börjar min semester - en veckas ledighet, hurra! Tyvärr blev det inte våren i München.. Det får bli Blåkulla och Hallstahammar istället... OCH en djupdykning ner i scrapträsket...

Vi hörs och sköt om dig!

2008-03-17 @ 18:15:01
Postat av: Anna i Hagen

Oj så mycket fint du hunnit med! Tagsen är ju jättemysiga! Det låter spännande med den däringa albumet för PM-pennorna, hur har du gjort? Det måste jag få se när vi träffas!

Nu börjar min semester - en veckas ledighet, hurra! Tyvärr blev det inte våren i München.. Det får bli Blåkulla och Hallstahammar istället... OCH en djupdykning ner i scrapträsket...

Vi hörs och sköt om dig!

2008-03-17 @ 18:15:29
Postat av: Anna i Hagen

Allt x 3! Nu är det väl ingen som missar mitt budskap? Hade lite trassel när jag skulle skicka kommentaren... Sorry!

2008-03-17 @ 18:20:40
Postat av: Anna i Hagen

Allt x 3, oj då! Hade trubbel när jag skulle skicka min kommentar och verifiera... Men nu är det INGEN här som kan missa mina kommentarer...

2008-03-17 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0