Så kom vintern.

Barnen riktigt lyser när de leker i snön. Här har det säkert kommit tre decimeter, mer än vi haft på hela vintern. Vi har skottat fyra gånger jag och yngsta sonen. Nu är har en riktig tillgång. Sliter och kämpar tills svetten lackar. Riktigt mysiga stunder, bara han och jag.
Det har varit en lugn och skön påsk. Hanna har tittat ut till oss nästan varje dag. Kommer att bli tomt när hon far tillbaka till Göteborg. Hoppas att hon stannar till helgen.
Barnen har lekt med kompisar mest varje dag. Så stora barnen har blivit, man märker knappt av de när de har kompisar här.
Lite har jag skapat också. Fortsättningen på mammas album.

image84

Framsidan, lila förstås,

image85

baksidan,

image86

bror med yngsta,

image87

mormor 95 år med sina barn,

image88

mamma med våra små gobitar,

image89

syster med sina yngsta syskonbarn,

image90

mamma med Strindberg,



image91

Hannas student,

image92

mina underbara syskonbarn,

image93

syster,

image94

medaljer på lilla DM.

Nu ska vi snart i väg till Jungelcity för lek och fika. Min man är i Uppsala på sjukhuset för kontroll så idag tar med Hanna på äventyr, kanske hinner vi med ett besök hos mamma på sjukhuset också.

Ha det bra där ut. Kram.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Djungelcity nästa! Synd bara att man är för stor (och osmidig) för att kunna leka själv ;P

2008-03-25 @ 12:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0