Så var helgen redan slut.

Tiden bara springer iväg. Jag tyckte det var långt kvar till påsk men nu är vi ju snart där. Som man säger inom skolansvärld; Det som inte blir gjort innan påsk hinner man inte. Jag vägrar tro att det stämmer, speciellt i år när påsken är så tidigt.

Fredag var körig med samtal och träningar. Fick inte ens se Lets Dance. Min äldsta son kommenterade dock att jag sällan ser hela ens om vi ÄR hemma. Skaparvrån som distraherar?

Lördag for jag till min mors hus  för att tvätta, diska och plocka lite. Hu, så det ser ut där. Hemtjänsten städar var tredje vecka. Sedan tog jag med min sjuka syster för att besöka mamma på sjukhuset. Hon verkade lite piggare. Riktigt skönt. Vet inte hur min syster hade tagit det annars. Veckan som gått har mamma varit riktigt dålig. Nu hoppas jag på en fortsatt förbättring.

Lördagkväll blev det mys med familjen framför Andra chansen. Barnen sörjde då Ola inte kom med till finalen, men de har ju fortfarande sitt kära BWO kvar. ;0)

I dag har vi tillbringat i Sandviken på innebandycup. Grabbarna spelade riktigt bra. En vinst och en förlust. Grattis grabbar. Ett högljutt publikstöd hade de också. Tänk så man kan leva sig in på sidan.

Det har inte blivit mycket skapat i helgen. Endast ett kort.

image68

Magnolia-stämpel och crate-papper. Gjord efter en skiss på veckansskiss.blogspot.com.

[Veckans skiss vecka 10]

Jag tycker om utmaningen att försöka följa någon annas idé. Inte alltid så lätt.

Nu ska jag förbereda veckan.

Stor kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Finfint kort igen, kul att det blir lite påskkort! Hoppas ni alla mår bättre nu, och att ni får ha en lugn vecka. Själv åkte jag på stans förkylning under Stockholmsresan....ligger nerbäddad nu.

2008-03-10 @ 08:07:13
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Hanna

En vecka kvar nu bara!

2008-03-11 @ 20:39:20
Postat av: Hanna

Ny dag, nytt inlägg, NYA BILDER!

2008-03-12 @ 21:37:44
URL: http://hannafranck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0