Helt underbart i solen.

Tja, aldrig är man nöjd. Solen skiner, linne och shortsen är på nu återstår bara att bestämma sig. Pyssla, fixa i trädgården eller tvätta fönster. Skulle vara härligt att få rena fönster, men jag har blommor som vill i jord och inne ligger kort som bara skriker efter min uppmärksamhet.
Skönt är att jag redan på morgonen dammsugit och torkat golven i huset.

Min man är genom förkyld. Han lät inte alls pigg i morse. Han somnade vid tvn redan nio igår. Men är man tränare så är det bara att kliva upp och ställa upp för laget när det är match. Våra egna barn är fortfarande hostiga och få stå över dagens match.

Lite skapat i veckan.

image141

image142

Nu ropar nog mina blommor som ska i jord högst. Fönster i morgon och kort senare i kväll.

Kramar på er i solen.

Kommentarer
Postat av: Malin

OJ vilka fina kort! Undebara! Så fina färger! Helt i min smak =D
Som tur är så har jag jobbat på det där dagiset i flera år så jag känner pesonalen utan och innan. Det är enbart därför som jag kan lämna ifån mej honom =P Det ligger ett dagis alldeles granne med oss men jag åker hellre 4 km extra och vet hur han kommer att ha det på dagarna, än att lämna honom till vilt främmande människor.

ha en härlig lördag!

2008-05-10 @ 11:04:41
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Elisabet

Två jättefina kort, ja det är härligt att solen skiner. Är hellre ute än inne fast det finns massvis att göra saker inne.

2008-05-10 @ 15:44:37
URL: http://www.gobiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0