I morgon är det mässa.

I dag åkte alla mina tre grabbar till Mora på Bustercup. Måste erkänna att det känns lite tomt.
Jag har hunnit med en hel del idag. Först skjutsade jag grabbarna till bussen. Snabbt hem och bytte om för att åka till IKEA med Hanna. Handlade några krukor, naturligtvis för små men ändå, några korgar till hallen mm.

image130

Sedan in och bytte mina solglasögon som bara ville hänga med ett par dagar innan de gav upp. Allt jag ville ha fanns inte på IKEA så vi for vidare till ÖB, lunch på Donken, sen Jysk. Nu har hemmet fått lite nya saker men jag får hålla mig med att handla mer då stora planer är på gång.

image131

Hyllan till badrummet.

Jag röjer här hemma just nu. Allt gammalt junk ska ut. Känns dock som om jag håller på med ett femtonspel. Springer runt och flyttar saker än hit och än dit. Mycket kastat blir det också. Ska bli riktigt skönt när containern kommer.

I morgon är det mässa i Gävle. Min önskelista är lång och dyr, men något ska jag allt handla.

Lördag den 3 Maj mässa i Bomhus Folkets Hus kl. 11 - 16
Fri entré!!!

Företag som kommer vara med:

*Betrakhta

*Jommaslillakrypin

*Katscrap

*Lilla Handarbetsboden

*Pappersvinden

*Renaramaverkstan

*Scrapbookbutiken

*Scraphönans hobbyverkstad

*Scrapparazzi

*Stämpelhuset

Demonstrationer under dagen:

kl. 12.00 Silent Setter - Scrapparazzi
kl. 12.30 Distresser - Pappersvinden
kl. 13.00 Bind It All - Scraphönan
kl. 13.30 Krackelering - RenaRamaVerkstan
kl. 14.00 Minialbum m svänghäftare - Pappersvinden
kl. 14.30 Cuttlebug - Lilla Handarbetsboden
kl. 15.00 Promarkers o polyckromos med MPC teknik

Hoppas vi ses där ;0)

Så ett kort som jag har skapat.

image132

Liftat av Anna i hagen. Tack Anna för att du ger mig inspiration.

Ha det bra och kramar.


Kommentarer
Postat av: Tina

Snyggt ditt badrum blev!

2008-05-03 @ 08:55:59
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se
Postat av: Kattis

Jag är nyfiken vad hyllan på första bilden heter på Ikea?

2008-05-03 @ 18:19:57
Postat av: Hanna

Hyllan passade ju jättebra i badrummet. Och korgarna i hallen var inte helt fel de heller :P Hoppas kvällen blir trevlig och att du faktiskt hinner scrappa lite också ;)

2008-05-03 @ 19:32:20
Postat av: Elisabet

Hej Tack för titten i min blogg. ja mycket handlade jag på mässan, kommer in bilder sedan. Kram.

2008-05-03 @ 21:30:25
URL: http://www.gobiten.blogg.se
Postat av: ciiccii

Det är ingen hylla utan lösa korgar. De heter Naturlig.

2008-05-04 @ 11:02:53
URL: http://ciicciiha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0