Kväll ute med jobbet.

Nu har jag kommit hem efter middag med jobbet. Vi firade två 60-åringar, igen. Jag känner mig riktigt ung. Eller i alla fall ganska ung. Min gamla elev var också med så inte helt ung ändå. Hon fyllde 20 år tidigare i vår. God mat och mysig restaurang men jag är trots allt en hemma mus. Inte gjorde det saken bättre att jag precis innan jag åkte hann öppna hÄngelpaketet med vårens och sommarens nya stämplar. Tack hÄngel-Marie.

Se och njut.


Lånat av Jessica/tussans blogg.

Jag hade mycket hellre stannat hemma och monterat dessa och gjort något kort. Men, men jag är ledig i morgon och då ska här monteras, både hÄnglar och Magnolierna som Anna köpte åt mig.





Lägger upp två nya hÄngelkort har jag hunnit med i stället. Gillar verkligen dessa fina stämplar.

Nu ska jag känna och titta lite på mina nya hÄnglar innan jag lägger mig. I morgon då ska jag skapa.

Kramar på er där ute.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lyx med ledig dag. Jag jobbar till 18 ikväll. Hoppas du hade kul med jobbet! Bara 11 ½ dagar kvar nu!

2008-05-16 @ 07:53:39
Postat av: Hanna

Lyx med ledig dag. Jag jobbar till 18 ikväll. På en fredag! Hoppas du hade kul med jobbet. Har ett litet uppdrag åt oss när jag kommer hem. Bara 11 ½ dagar kvar nu!

2008-05-16 @ 07:55:06
Postat av: Elisabet

Hej ja visst är dom härliga dom nya stämplarna. Fina kort.

2008-05-16 @ 08:52:08
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Åh vilka fina kort, och kul att du fick en kul kväll m jobbet!

Hörs av om du vill o har tid, ring du!

2008-05-16 @ 18:55:39
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0