6/11

Ni kan aldrig gissa vad jag ska göra i morgon...Symässan i Stockholm.
Åsa kom med förslaget och det såg inte alls ut att gå och lösgöra mig, men nu ställer goa Hanna och Daniel upp och tar barnen en stund så att jag kan åka och Jocke åka iväg på sitt.
Det blir en tidig kväll i kväll så jag hinner ladda batterierna.

I dag hade vi innebandyturnering på jobbet. Älskar innebandy men ogillar dagar som dessa. Det blir alltid klart rörigare än vanligt och en ljudnivå som inte alltid är så rolig. Bävade lite för dagen, men bestämde mig sedan för att slappna av och inte oroa mig före, inte min starka sida. Måste säga att jag lyckades riktigt bra och dagen avlöpte bra utan allt för mycket stress.

Jag har blivit utmanad av Rimna (och antagit utmanigen av Åsa och Sofia).

Regler:Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.

Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.

Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

Jag har gjort denna utmaning två gånger förut...

Men jag har massor med knasigheter att dela med mig av.


7 saker om mig:

1. Jag förvränger oftast andras namn typ Pontus=Pontalont, Linn=Linnpinn osv.
2. Jag pratar knäppspråk med Hanna till min mans stora förtret.
3. Jag blev lärare för att min moster tyckte att det skulle passa mig, inte advokat som jag tänkt mig.
4. Jag har alltid min kudde från min födsel med mig vart jag än åker.
5. Jag har flera delar på min kropp som borde visas upp för läkarstuderande, enligt min läkarvän, t.ex. allt för små lilltår, överroterade underarmar osv.
6. Jag är jätte rädd för nattfjärilar.
7. Jag är barnsligt förtjust i cola, pepsi o.dyl.


Nu utmanar jag er som inte antagit utmanigen än. Lova att du kikar in och lämnar en kommentar så att jag kan få reda på lite nytt om dig också.

Kolla in denna blogg.



http://rosahemmet.blogspot.com/

Var bara tvungen att ge bort en söt liten ängel och ett kort till en go tjej i dag.

Här är kortet. Ni får ursäkta kvaliteten på bilden. Vår scanner gick i strejk så det fick bli ett foto från mobilen.



Tack Åsa för tips om att stämpla swirlar runt stämpelmotivet.
Jag har färglagt med promarkers och MCP ala akvarellpennor som vanligt. Papper från Katscrap.

Ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Det är inte jag som kommit på att stämpla runt motivet, det har jag inspirerats av nånstans...men Tack ändå ;0)

Nu åker vi snart...jag längtar!!

2008-11-08 @ 07:58:45
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad avundsjuk jag blir.....jag vill också på mässa.

Kortet är jättefint.

Jag har också använt mina grungestämplar i kanterna så där.....det blir så fint.=)

Ha en härlig dag på mässan vännen!

Kram

2008-11-08 @ 09:39:19
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena/Hönan

SÅ skoj att träffas!!!

JA det var ju lite trångt kanske men det får man ta.

Hoppas att resan hem gick bra.

Kram Anna-Lena

2008-11-09 @ 10:51:52
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: Malin

Å hur var det på symässan!!?

Underbart kort!...jag måste köpa in sånadär stämplar, men det får nog vänta lite tills shoppen kommer igång ;P



Kram!

2008-11-09 @ 12:32:43
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej! Tack för det fina kortet jag fick. Kul att se det här också. Jag har haft halsbandet hela helgen. Kortet har jag satt på min anslagstavla.



Kramar Moa

2008-11-09 @ 12:46:30
Postat av: myy ja vilijonkka

hoppas det var roligt på messan! du har jort jätte fin kort!

2008-11-09 @ 15:44:27
URL: http://tessa78.blogspot.com/
Postat av: Elisabet

Hej Snyggt kort. Jag ville också på mässan är så avundsjuk. Ska försöka åka nästa år. Vill gärna se sedan vad du har handlat. Kram

2008-11-09 @ 19:48:40
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Helena

Kortet idag är ett av 4 som jag gjort på beställning.

Jag tyckte först som du att snöstjärnan var bökig att fixa till men nu går det lättare.

Visst är den lite tidskrävande men den är så fin.=)

Hoppas att du hittade en massa fint på mässan igår och att du hunnit pyssla lite med det idag.

Ha en skön kväll vännen!

Kram

2008-11-09 @ 19:50:10
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0