Redan onsdag.

Veckorna går så otroligt fort. Jag hinner inte med ens hälften av vad jag tänkt. Undrar om det beror på att jag tror mig hinna med mer än jag gör eller om det beror på att jag planerar fel...
Hur som helst, min nya dator är bara så fin. Den är så enormt skön att sitta vid och jag kan ju stta var som helst.
Nu väntar jag bara på att få word installerat. Jag kan bara inte med works. Fel på mig?

Vår hund har aldrig blivit beskylld för att vara smart, men i dag tog han nästan priset för den mest korkade.
På gården stod ett rådjur när vi kom ut. Vad gör hunden då?
Jo, han tittar först förvirrat sedan ett kort morr och ett skutt framåt, sedan tvär vänder han och springer runt altanen åt fel håll. Borta en kort stund sedan tillbaka. Då har rådjuret försvunnit och kvar står en förvånad hund. Man kan inte mer än skratta och korkbollen.

I morgon har vi utedag med vår länga på skolan, ca 140 barn. Vi ska ha olika stationer med lekar mm. Barnen är blandade från förskoleklassen till åk 6. Så håll tummarna för att vi får fint väder. Alltid lite jobbigt med dessa dagar då inget är som vanligt och vissa barn har jätte svårt för det.

På söndag har Katscrap öppet hus igen. Så nu ska jag gräva i plånboken och se om det inte finns några kronor kvar i botten att handla för.

Så ett par kort.


Samma stämpel men andra färger.



Ha det skönt i höstsolen. Hoppas att den skiner på er också.

Kommentarer
Postat av: Sofia/Jozie

Håller tummar och tår för finväder imorgon!

Kul att se samma stämpel på två olika kort. För mig blev det längst ner favoriten, men båda var jättefina!



Din och Cissis stämplar är klara också, har bara glömt att tala om det. Ska jag ta med dem på söndag kanske? :)

2008-10-08 @ 18:44:36
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Ingela

Hejhej!



Åhh vilka fina kort, din färgläggning är superb!!! Hoppas ni får en rolig dag imorgon och att solen skiner på er :-)



Åhhh öppet hus vad roligt, jag var på mässan i Hbg så här finns inte många ören kvar att shoppa med fniss



Kram Ingela

2008-10-09 @ 00:20:52
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/
Postat av: Malin

Å lilla Malte haha =)

Här är det busväder idag så jag antar att ni har lite åt det hållet oxå? Hoppas iallafall att ni inte har regn så utedagen blir fin=) Jag kommer ihåg att så fort vi skulle ha utedag på skolan när jag var liten, så var det fasen regn jämt! ;P



Superfint kort har du hunnit att göra ser jag =D



Kram!!

2008-10-09 @ 11:52:41
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Helena

Härliga kort.=)

Här regnar det idag men det är ju perfekt pysselväder.=)

Åh jag vill också bo nära en pysselbutik....hoppas att du hittar några kronor att shoppa för.

Han är ju för rolig Malte.....han verkar vara på samma nivå som Ella.

De är nog inte dumma men det tar lite tid att få dem att förstå.=)

Malin och jag ska roa oss med att gå på hundutställning på lördag.....inte lika kul som pysselbutik men nästan.=)

Hoppas att ni har bättre väder än vi så att det blev en bra utflyktsdag.

Ha en skön kväll min vän!

Kram

2008-10-09 @ 15:01:26
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Jättefina kort.

2008-10-10 @ 17:16:24
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Finfina kort!

Hoppas att ni hade en bra utedag.

Måste säga att jag är väldans avis på din nya vän, jag som inte har en dator som funkar, fast vi har fyra st här hemma.

Ses snart ;0)

2008-10-10 @ 21:19:36
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0