tisdag

Idag har det regnat, och jag menar verkligen regnat, hela dagen. Ni ka ju bara föreställa er hur tjugo stycken små ettor ser ut efter en rast. Det fullkomligt rinner av kläderna och det trots att de alla var duktiga och tog på sig regnkläder. Jag kan säga att ett torkskåp på 60 cm inte förslår speciellt mycket. Ingen klagade dock om man nu inte räknar in föräldrarna.

I dag var det möte med soc i ett ärende på skolan. Antingen är de helt bakbundna eller så är de bara helt oförstående (läs bakom flötet). Ännu ett möte utan resultat. Suck!

När jag skulle hämta fritidis idag såg fröknarna lite undrande på mig. Åh nej, vad har jag nu glömt, hann fara genom mitt huvud. Det undrade de också för på barnens hämttid stod det 15.30 och jag kom 17.00. Inte undra på att de såg frågande ut. Hur bara kan jag ha skrivit så fel??? Kan man skylla på att man var på mässa i lördags? Tur att de vet hur vi har det här hemma och att barnen sa att jag sagt vi fem till de. Tack för att ni är så förstående med en virrig mamma.

Min syster skrevs ut idag. Hennes katt jublar säkert av glädje på kattvis. Hon har nog haft det bra trist utan sin matte trots mina besök. Nu är det bara att hålla tummarna att min syster får vara hemma och ha det så gott det nu går.

Stort grattis på födelsedagen, dagen efter, kära Anna!

Så ett kort igen.



Ett litet försiktigt försök med punchinella. Lite blekt blev det då jag skulle scanna.

Ha det nu gott!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej Jättefint kort. Hoppas att du är nöjd med sakerna efter mässan. Kram

2008-09-09 @ 21:03:13
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Carro

Det där kortet är helt i min smak! Kanonfint! =)

Tack för alla goá kommentarer hos mig! Det glädjer och värmer massor!

TRIA ja....ja de ÄR bra. Kom aldrig underfull med PRO men TRIA är....är....helt UNDERBARA att måla med! Jag är supernöjd med dem. Känns bra att slippa att ta fram distersserna varje gång man ska färglägga.

Nu ska jag packa stämplar och annat smått och gott. Har scrap med eleverna imorgon på elevens val. Gissa om jag njuter! ;-)

Kramis!

2008-09-10 @ 00:07:24
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Helena

Jättefint kort.

Varje gång jag ser ett kort med punchinella så tänker jag....just ja det har jag glömt att jag har att dekorera med.=)

Håller tummarna för att din syster får må lite bättre nu så att hon kan bo hemma.

Du är nog inte ensam om att virra till det lite ibland och grabbarna har ju koll själv tydligen.=)

Ha en härlig onsdag vännen!

Kram

2008-09-10 @ 07:11:12
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Tur att inte barnen satt i sjön, det hade det säkert hur kul som helst på fritids ;0)

Finfint kort igen, du gör ju massor hela tiden!

Vi kan väl ses snart? Jag vill träffas och pyssla lite.

2008-09-10 @ 07:37:35
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Malin

Superfint kort =D Jag gillar punchinellan och glömde naturligtvis köpa rumpan av mej på mässan!

Skönt att din syster är hemma!



ha en bra dag vännen!



Kram!

2008-09-10 @ 13:21:34
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja visst har vi otur som måste pyssla ikväll.=)

Synd att du inte också bara kan kvista över du också.

Ha en skön kväll min vän!

Kram

2008-09-10 @ 17:17:06
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: petraso

Måste bara tacka för dina fina kommentarer dom värmer så!!!Ps vad köpte du på mässan!!! så nyfiken på hur er mässa var!

kramis

2008-09-10 @ 21:53:16
Postat av: Ingela

Hej vännen!



Åhh vilka härligt snygga kort du gjort!!! båda tummarna upp

Åhhh vad härligt med mässa...skulle egentligen åkt till Tyskland, till StempelMekka men det blir inte :-(( så nu får jag vänta till mässan i Helsingborg istället.

Tack snälla söta du för dina värmande kommentarer i bloggen, kan säga att jag är rätt "mör" i knoppen just nu, fullt upp med alla elever i skolan.

Skönt att höra att syrran är hemma igen!



Kram Ingela

2008-09-10 @ 22:48:55
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Vilket underbart kort du har gjort looov blått :)

Ja,ibland är det inte lätt att vara mamma med tusen saker i huvudet,men du hade ju jobbat!

det är faktiskt värre när föräldrarna har en hämttid kl 15 o när man ringer föräldrarna kl 17.30 o dom ligger o SOVER GAAAH att föräldrarna då säger att dom fått "sluta tidigt" o gått hem o vilat känns ju jättebra för både oss personal o barnen(som fö väntade på sin pappa) Ironisk

2008-09-12 @ 11:00:03
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0