Nu har det vänt.

Äntligen börjar det gå åt rätt håll. Magen är åter i trim och jag har mindre ont i mitt knä. Nu ska stygnen tas och idag ska jag till sjukgymnasten. Hoppas verkligen att han ska ge mig bra tips så att jag kommer igång igen. Det är riktigt otäckt hur fort man tappar kondition och muskler.

Här hemma står julen alldeles stilla. Allt pynt är på vinden och orken har inte funnits. Jag hoppas tiden och orken ska finnas till helgen att baka och pynta lite.

Jag gjorde ett julkort en av dagarna när jag inte mådde så bra. Hm, jag tycker det syns. Jag är inte alls nöjd med det.



Spana in denna blogcandy hos Motivet.

091205candy

Ha en skön torsdag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Julkortet är jättefint....det syns inte alls att du inte är på topp.

Stressa inte nu vännen för det blir jul ändå även om du inte hunnit pynta särskilt mycket.

Ha en mysig dag!

Kram

2009-12-10 @ 09:04:13
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Såklart du ska vara nöjd över ditt kort vännen!

Gillar det skapt! Massor av fina detaljer att vila ögonen pÅ! =D



Hoppas du blir helt återställd nu håller mina tummar för dej



Må gott!!

KRAMAR Petra

2009-12-10 @ 11:37:44
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Skönt att det vänt, men ta det lugnt nu så du inte hastar iväg för tidigt.

Kram♥

2009-12-10 @ 19:37:33
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att du deltar i min utlottning!



Tycker att du ska vara nöjd med ditt kort. Gillar färgkombon och alla fina detaljer!

Hoppas att du mår bättre!

2009-12-10 @ 20:43:22
Postat av: Eva

Julkortet är toppen, men kanske skymtar man en viss disharmoni i färgvalet, trots allt. Hur var det nu med SJUKGYMNASTEN??? Kram, Eva

2009-12-10 @ 22:35:15
Postat av: Kamilla

Kortet är ju helt underbart!!! Men ibland blir man inte supernöjd...fast andra tycker det är toppen ;) tror att man är för jante tagen :D Var stolt över det!

Stackars dig vännen <3 tänker när jag scrollar och läser, oj vad du har gått igenom...det är inte så konstigt att magen strejkar när du har haft det tempo du haft... hoppas det går fort att du blir bättre och du!!! INTE gå tillbaka till jobbet förtidigt *ser sträng ut *

KRAAAM

2009-12-11 @ 09:10:24
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: MammaMargareta

Jag gillar kortet skarpt! Sån tur att vi ibland inte tycker lika - eller är det bara så att när man inte mår så bra så känns inget speciellt bra?

Hoppas nu att du kryar på dig - ett steg i taget. Tyvärr blir man ju otålig och vill att det ska gå FORT, vilket det ju inte gör med knän. Vad sa sjukgymnasten??? Massor av kramar!

2009-12-11 @ 23:17:56
Postat av: Helena

Det är lätt att ge andra råd men väldigt svårt att följa dem själv....haha.=)

Jag är mer rädd om dig än mig själv.

Mina leder är ju redan förstörda.

Ha en mysig dag vännen & ta det lugnt nu.=)

Kram!

2009-12-12 @ 12:54:50
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Elisabet

hej Jättefint kort. Gillar det guldiga hängklockorna. Krya på dig

2009-12-13 @ 20:59:20
URL: http://gobiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0