Jaha, så var man äldre då.

Tänk om någon sagt till mig då jag var liten att jag skulle glömma bort att jag fyller år hade jag trott de då? Knappast, men nu har det hänt. Jag har tolat förträngt det. Blev påmind i går om denna stora händelse. NOT! Familjen hade också glömt det ska tilläggas. Min man bad sååå mycket om ursäkt att han glömt det. (kan det bero på att han jobbar och dessutom renoverar köket?)
 I morse blev jag dock väckte med ett grattis och en puss sedan for han till jobbet. Själv har jag firat min dag stort. Sov lite längre i morse, "dammsög" poolen, promenad med hunden, postade brev, laserade 21 pärlspontsbrädor till taket (två gånger), åt mat från MAX och hjälpte Jocke med VVS i köket.
Min söta make kom hem med en alldeles underbar bukett med blommor och mat fråm Max efter att han hjälpt Magnus att flytta ett akvarium. Tack gulliga för att du sliter med köket.



Projekt köket fortskrider. Mycket jobb just nu med att spackla, VVS och el. Hoppas att vi får upp taket i helgen.

 före

 efter

 Vad har vi gjort???

I dag dök det helt oväntat upp ett brev i brevlådan till MIG! 
Titta vad jag fick, ett grattis kort av goa Helena.



Tack alla som även grattat mig här och på Facebook.

Ha nu en skön kväll och god natt. Själv ska jag ladda för att måla 24 nya plankor i morgon. Hoppas att jag även hinner gå en sväng med grästrimmern.
Sov gott! 

Kommentarer
Postat av: Sinikka

Kan i alla fall gratulera i efterskott.

Och det kan vara så skönt att bara slappa på sin egen stora dag. Max eller ej

En grattis kram ifrån Holland

Sinikka

Postat av: Sofia/Jozie

Hoppas att du hade en bra dag, trots allt slit!! :)



Kram, Sofia

2009-07-17 @ 03:03:12
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Grattis grattis i efterskott! Tur jag hann skicka ett sms grattis igår - när jag inte hann va in på datorn igår för alla fiskar som skulle installeras. Hälsa Jocke och tacka för hjälpen!

2009-07-17 @ 05:48:18
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Ewa

Vad ni jobbar på!!! Det blir lite ny planlösning på köket ser jag! :) Roligt att se hur det blir när det är klart! Måste komma förbi då och kika! Ha en skön dag och jobba inte ihjäl dig!



Kram E

2009-07-17 @ 10:32:16
URL: http://vittochblatt.blogspot.com
Postat av: Carro

Gud vad ni jobbar! Är så impad över att ni hinner så mycket. Ska bli spännande och se när det blir klart, för jag hoppas att du lägger ut bilder på det.



Ta det lugnt med ditt knä så det blir okej nån gång. Men det är klart det tar väl tid för du håller ju igång värr än mig! ;-) Fast nu är jag lite på latsidan..... ;-)



Tjusigt kort du fått! =) Verkar som om du hade en bra dag igår trots familjens glömska....

Ha en superbra dag!

Kramisar!



2009-07-17 @ 12:58:27
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis på bemärkelsedagen!!!

Massvis med kramar från mig till dig!

KRAM

2009-07-17 @ 15:31:40
URL: http://lindaismyname.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

STORT GRATTIS I EFTERSKOTT VÄNNEN!!!

Tänk, jag har också varit nära på att glömma min födelsedag å så brukar jag glömma hur gammal jag är! ;)

ojoj vad din man är duktig!! Det är då ingen "tummen mitt i handen" där inte!

Eftersom både min man å jag är sjukt dåliga på det här med renovering så får vi försöka göra det bästa av situationen å mest bara ändra inredningen..jah, å riva en vägg också, det tycker jag att vi bör kunna klara ;)



TA hand om dej gumman!

STOR KRAM Petra

2009-07-17 @ 16:15:05
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Helena

Men du...ska inte du ta det lugnt med ditt knä du.

Du får åka hit upp på en husmorssemester sen när köket är klart.=)

Ha en skön fredag vännen!

Kram

2009-07-17 @ 18:00:20
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: TinaStina

Men Cicci! GRATTIS - GRATTIS - GRATTIS! Jäklar att jag missade det igår. Låter som en helt ok födelsedag tycker jag och buketten var helt underbar! Och det är lätt att glömma bort sin egen födelsedag i allt stök.



Ditt kök kommer att bli toppefint när det är klart även om man inte kan tro det när allt är utrivet. Och klart blir det ju... förr eller senare!



Säger som Helena ovan, var försiktig med knäet!



Kramar!

2009-07-17 @ 19:05:26
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com
Postat av: Cissi

Grattis vännen!!! Jag har minne som en ..... Hoppas du känner dig nöjd med din dag trots allt bök hemma. Trodde Jocke skulle gratta dig med ett färdigt kök.Hi hi hi hi Kramar Cissi

2009-07-18 @ 08:56:30
URL: http://ceciliaslillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0