Nästan åskväder

Rasmus är fortfarande hos farmor och Göran och har det bra. I dag hade han och Jockes låtsas bror gått till Fyrishov och badat. Mysigt!
Pontus ska sova hos en kompis för andra natten i rad. Så vi är barnfria i kväll igen. Det händer inte ofta så vi ska passa på att njuta av kvällen och lite kall plockmat.

I går gjorde jag en omläggning av mina sår. Trodde att förbandet skulle sitta i 14 dagar tills det var dags att ta stygnen, men Jockes mamma som arbetar på infektion sa att jag skulle byta förband och titta att allt var ok. Spännande. Jag hade inte ens brytt mig om att fråga hur många stygn de satt. Det såg riktigt snyggt ut. Svullet, men snyggt.



I dag har jag städat lite här hemma. Knäpp man är. Bara för att det mullrar i luften och det är svart på himlen i ett par timmar tror jag genast att jag måste vara nyttig. Nu är bilbanan borta från hela vardagsrumsgolvet, Pontus rum röjt och dammsugit så jag var ganska effektiv. Trots molnen på dagen är det makalöst varmt så ett par dopp i poolen har jag också hunnit med.

Jag har under dagen också pysslat färdigt ett litet projekt. Kan tyvärr inte visa det ännu då det inte är framme hos motagaren, men en liten glimt kan ni få se.



Ha det gott i sommarvärmen!

Kommentarer
Postat av: soffie

trevlig blogg hittade hit va Vildaella:O)

2009-07-01 @ 23:05:33
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Carro

Tycker ditt knä ser fint ut utifrån vad det varit med om. =) Tur att jag inte såg det live för då hade jag säkert "dimpat". Jag tillhör den skaran som inte tål att se blod eller där man kan tänka sig att det varit blod. ;-)



Duktig du är som städar i värmen! Ja det skulle behövas här hemma oxå för det där jag gjorde i väntan på Tyra syns det inte så mycket av nu.... Varför kan det inte vara så länge som man vill?!



Blir nyfiken på vad du pysslat med nu.

Ha det bäst!

KRAM!!

2009-07-01 @ 23:28:46
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅÅÅ vad spännade att få se vad du skapat!!!

Vad härligt att få ta sig ett dopp i poolen. Själv står jag i butik dagarna i ända. Men nästa vecka e det SEMESTER för min del! hoppar och skuttar

HA en toppen dag!

KRAM

2009-07-02 @ 07:12:47
URL: http://lindaismyname.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh har ni mörka moln.

Jag skulle verkligen inte bli ledsen om de kommer hitåt.

Dammsög och torkade golv igår så jag är lika tokig jag.

Men det kan ju inte se ut hur som helst bara för att det är varmt.

Vad spännande att få se vad du skapat....det ser fint ut det lilla man ser.

Jättekul att äntligen kunna berätta om mitt projekt med Åsa Jinder.

Jag får inte berätta vilket tema plattan ska ha men åtminstonde så kan jag nu säga att det är jag som gjort omslaget.=)

Ha en skön kväll & var rädd om ditt knä vännen!

Kram

2009-07-02 @ 17:02:08
Postat av: Hanna

Vi var nästan ensamma där. Stannade dock bara två timmar men det var skönt att komma ut ur lägenheten och då passade det korta avståndet bra :)

Kram

2009-07-02 @ 23:09:26
Postat av: myy ja vilijonkka

du skulle tragit os i handen det skulle varit roligt brata och träffa! jag var det vem hade orans tröja ocg jens shorts.

2009-07-03 @ 05:38:25
URL: http://tessa78.blogspot.com/
Postat av: Lise-Lott G

Hej Cicci! Tack för din kommentar och för att du följer min blogg.



Det lila kortet har jag inte gjort, det fick jag tillbaka från tjejen jag skickade material till. men det underbara kortet är mitt.



Glad sommar!!



kram Lise-Lott

2009-07-03 @ 13:25:51
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: Helena

Du får ta och äta upp dig lite och komma hit sen på en shopping & pysseldag.=)

Nu är det riktigt skönt här.....det har t o m kommit lite regn.=)

Ha en fin dag vännen!

Kram

2009-07-03 @ 13:42:33
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Ewa

Ska bli skoj att ses! Får ni hälsa på den lille också! Ha är bara föööör söt! :) Är på jobbet och längtar hem, mamma och Marie har varit och kollat till honom idag! Ses på tisdag!



Kram E

2009-07-03 @ 14:52:05
URL: http://vittochblatt.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ska bli spännande att få se kortet. Det ser inte alls skoj ut med såren. Hoppas inte att det gör så ont som det ser ut.



Nu finns information om höstens stora scrapträff i Enköping. Klicka på länken för mer information.



// Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0