Skärpning...njae

Jag som vekligen trodde att jag skulle orka/hinna med inlägg lite oftare, men ack så jag bedrog mig.

Min älskling fyllde år för ett par veckor sedan. Jag tror bestämt att han blev lite förvånad när vi kom in och sjöng på morgonen. Han hade nog inte räknat med att vi skulle fira alls, men vi kom med sång, paket och kort så klart.



I veckan kom jag så äntligen iväg till sjukgymnasten igen. Jag har haft så otroligt ont i knät en tid så jag längtade riktigt efter att få komma iväg.
Värmde upp på cykeln som vanligt i tio minuter för att som jag trodde sedan köra mitt träningprogram.
Men icke! Sjukgymnasten ville titta på mitt knä då han tyckte att min värk var obefogad och mystiskt.
Efter undersökning blev jag inte klokare, men lite smått oroad.
Jag får inte träna och sjukgymnasten vill ta kontakt med min läkare för att få veta vad läkaren sett under sista operationen.
Nu ska jag ha mitt knäskydd igen för att skona knät tills vi får besked av läkaren. Vilket bakslag!

I går var det dags för scrapträff igen. Jag har längtat så.
Vaknade för sent på morgonen började stressa runt för att hinna i tid då min migrän började hota med att ta över. Stopp! Kanske var det dags att lyssna på kroppen för en gångs skull?
Jag satte mig i soffan och tog min medicin. Efter en timmes vila kändes allt bra igen och jag packade mina saker och for iväg på träffen. Känner mig så duktig som tog beslutet att sätta i bromsen.
Dagen, tio och en halv timme för min del, blev som vanligt otroligt trevlig. Mycket skratt, mat på Amigos och scrap. Vilket härligt gäng vi är (åtta stycken denna gång).

 Cissi, som satte rekord med sju kort.

 Sofia  Gobiten  Maria  Åsa, Sussie och Annika.

Jag hann med hela fem kort. Det ni!











Nu ska jag ut och skotta snö.
Det gäller att hjälpa våren på väg då den envisas med att dröja. Det snöade här idag.  

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu har du varit duktig " kicka" och redan lagt ut ditt inlägg. Jag skall försöka ta mig in ikväll.

Vilka fina kort! Kram Cissi

2010-03-28 @ 13:17:31
Postat av: Helena

Oj vad du var produktiv igår.

Jättefina kort.=)

Men du stopp nu.....skotta är kanske ingen du ska hålla på med vännen.

Var rädd om ditt knä lova mig det.

Nu ska jag snart se på konståkningsgalan.

Tycker jag du också ska göra.

Den börjar klockan 15 på tv 2.

Kryp upp i soffan under en pläd och mys av ett par timmar av vacker konståkning.

Kram vännen!

2010-03-28 @ 14:41:24
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Carro/camile

Så duktig du har varit! Superfina kort!



Härligt med en pysselträff. Vill jag oxå ha....avis



Nä vem har egentligen tid med att sitta vid pysselbordet?! Men det är himla bra att rensa huvudet att sitta och drömma sig bort i pysslets värld. ;-) Så jag tar mig tid....annars skulle jag inte överleva.



Var rädd om knäet vännen! Tänker på dig ofta ska du veta.



Kommer du till Avesta iår? Vore trevligt så vi kan ses igen som sist. =)))



Ha det bäst vännen och tack för titten hos mig.

KRAAAAAAMAAAAAR!!!!!!

2010-03-28 @ 17:56:21
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Hej gumman!

Det var länge sen jag var här inne också.

Men jag har tänkt på dig!



Tråkigt att knät inte blir bättre =/

Hoppas du kan vila dig frisk istället.



WOW! Vad produktiv du är!! Alla korten är superduperfina, svårt att välja en favorit..tittar igen Um, det blir nog kort nr 1. Älskar färgerna och upplägget väldans mycket :)

ROligt med pysselträff!!

Det var läääänge sen jag var på nåt sånt.



Stora kramar

2010-03-28 @ 19:18:13
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Lise-Lott G

Vad många fina kort du fick gjort igår!



Jag hoppas du är rädd om ditt knä. Våren kommer att komma även om du inte skottar snö, det är bättre att du är aktsam om dig.



ha det gott och var rädd om dig!



kram Lise-Lott

2010-03-28 @ 21:13:48
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: TinaStina

Vilka jättefina påskkort du gjort! Hur i hela friden hann du med hela FEM kort! Jag är otroligt imponerad :)



Men du... inte ska du väl skotta snö med ett dåligt knä? Det låter inte som någon bra idé. Var nu rädd om dig och vila lite!



Bamsekram!

2010-03-28 @ 21:22:23
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com
Postat av: MammaMargareta

Så fina kort du gjorde i lördags - och hela fem, trots att du, så klokt, drog i bromsen när migränen började hota.

Ditt rosa påskkort är min favorit. Sååå läckert!

Och, min vän, akta ditt knä! Låter som om du måste vila! Våren kommer även om du inte skottar!!!!!

Kramiz!!!!

2010-03-29 @ 21:13:12
Postat av: Helena

Kikar in och önskar dig och de dina en underbar påskhelg.

Kram & glad påsk min vän!

2010-04-02 @ 09:19:25
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej Jättefina kort, men inte på mig hade jag vetatatt du skulle sätta ut dem i bloggen kunde

jag ha sett lite snyggare ut än att ha godis i mun ler. Kram

2010-04-06 @ 20:34:03
URL: http://gobiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0