Min blogg

Hej och välkomna till min blogg. Åh, det här ska bli så spännade. Tänk att jag tog steget och började blogga. Det trodde jag aldrig. Känns både roligt och pirrigt. Tänk nu kan jag lägga upp saker jag skapar, tankar mm.
Just nu är allt minst sagt rörigt i familjens liv så det känns skönt att ha något annat att tänka på en stund.
Jag är hemma och vabbar hela veckan så lite kort har jag hunnit skapa.
image1
Betsämde mig för att göra några kort med spillpapper som bara blir liggande.
image2
image3
Jag som inte ens gillar rosa...
image5
Jordfärger är mer min melodi.
image6
image8
Grannarnas lilla grabb fyllde år i går. Ett kort med "muror" måste det bli.
Grattis Gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0