Håll tummarna.

Trodde jag skulle krypa längs väggarna när sjukdag fem kom, men jag har mått så oerhört dåligt så att ligga still har inte varit något större problem. I fyra dagar har jag haft fruktansvärda kramper i magen och diarré. I lördags ringde jag rådgivningen för då trodde jag att jag inte skulle klara mer. De gav mig rådet att sluta med medicinerna mot värken så det gjorde jag. På söndagen tordes jag inte äta något och inga mediciner heller. Ont som attan i knät, men magen var hyftsat lugn förutom ett lätt illamående.
På eftermiddagen hämtade Hanna och Daniel mig och Rasmus så att vi kunde åka och fira min syster som fyllde år. Jag hade kjol på mig, det ni, det händer inte ofta. Till saken hör att jag faktiskt inte kunde få på mig byxor, men jag skyller på att det var kalas.
I går satte magen igång igen med intensiva smärtor och diarré. Jag sov nästan hela dagen av utmattning.
I dag har jag fått i mig en kopp te och en orostad rostis och ännu inga smärtor. Slipper jag ringa doktorn då? jag har lovat Hanna att ringa om det inte blir bra. Jag vill verkligen inte åka in till doktorn. Jag är en riktig fegis när det gäller mig själv.
Det är ingen dans på rosor att inte få medicin mot smärtan i knät, men, men.

Här är korten min syster fick av oss/familjen och Hanna och Daniel.





Gissa vilken hennes favoritfärg är.

Nu ska jag försöka lägga mig en stund. Måste göra mina övningar för bener som jag fått som läxa.

Ha en skön tisdag!



Kommentarer
Postat av: Helena

Men vännen det där låter ju inte alls bra.

Du måste absolut ringa en läkare om det inte ger sig.

Tänker på dig och hoppas att du ska få må bra snart.

Stor Kram!

2009-12-01 @ 13:52:36
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej TÄnker på dig och skickaren massa mrya på dig kramar. Jättefina kort, tänk om jag fick tid att sitta....... Kram

2009-12-01 @ 19:21:25
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Carro/camile

Det där låter inge vidare! Som om det inte vore nog med knät så ska magen strula oxå. Attans oxå. Du måste ringa farbror doktorn om det inte blir bra. Lova!



Ja vad favoritfärgen är för din syster är ju ingen tvekan, om man säger så. Korten är kanonfina! Rolig idé att sätta stämpeln på tagen.



Ha det gott och sköt om dig.

Kram!

2009-12-02 @ 08:52:52
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Chruss

Ojojoj, det där låter verkligen jobbigt! Jag säger samma sak som Helena - ring om det fortsätter!!!

Var rädd om dej!

Kram

2009-12-02 @ 09:22:27
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Helena

Så roligt att du tycker om skivan.

Lite vilsamt med instrumentala skivor ibland.

Har du sett att den är signerad som grädde på

moset?=)

Hoppas du mår bättre idag och att knät värker mindre.

Ni hinner nog med julklapparna ska du se.....det går ju att shoppa på nätet om inte annat.=)

Tänker på dig vännen!

Kram

2009-12-02 @ 15:27:26
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Victoria

Du...låter inte bra det där! Ta hand om dig själv nu och tveka inte att ringa doktorn!

Kram Victoria

2009-12-02 @ 21:03:37
Postat av: Åsa/asamia

Usch stackars dig, ska det aldrig ta slut med elände. Måste va jättejobbigt att inte kunna ta smärtstillande när man har så ont, och så magsjuka på det låter inge vidare. Krya på dig nu, och blir det inte bättre så ring rådgivningen igen.

Kramar ♥♥

2009-12-03 @ 18:51:51
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Eva F

Usch vad jobbigt det låter. Hoppas du snart mår bättre.

Ett härligt kort du gjort.

Kram från Eva

2009-12-03 @ 20:16:33
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0