Vågar man hoppas på ett lugn...

Idag ringde min man från sjukhuset, han opererades i går. Det var bara så skönt att höra hans röst. Tio mil för att hälsa på känns bara så långt just nu. Hoppas vi alla är friska på lördag så att vi kan ta en sväng och hälsa på. Sonen är för övrigt piggare idag.
På söndag har barnen match om de nu är friska... Hoppas kunna hälsa på mamma(hemkommen från sjukhuset i går) och syster(även hon sjuk men stabilt just nu) efter matchen. Är barnen minsta sjuka blir vi hemma.
Lite nytt har jag hunnit skapa.
image9
Jag måste säga att jag gillar dessa färger. Alla alster är gjorda av spillbitar. Ska försöka hålla mig från nya papper denna vecka. Kommer att bli svårt.
image10
Rosa igen...

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Superduperfina kort, underbara färger och detaljer! Du är så duktig!

2008-02-07 @ 16:31:25
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Helena

Vad mycket fint du har att visa i din blogg.
Tack för titten
Hälsningar
Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0