Många järn i elden.

Tänk att allt ska hända samma dag/ vecka. Hela veckan har bara sprungit förbi. Varje dag har varit full med aktiviteter. Massor av jobb hänger också över mig. Samtidigt som jag ska hinna med jobbet just nu ska jag även ha tid och ork för att planera och fundera ut höstens jobb då vi precis ska starta upp en ny skola. Nya arbetskamrater till en del, packa saker, byte av lokaler och nya klasser. Dygnet HAR för få timmar.
Mamma är nu på korttids boende. Jobbigt att se henne där. Nu bara måste hon börja träna så att hon kan komma hem igen. Mycket extra för mig innebar hennes flytt, allt måste de ha med sig privat. Måste shoppa lite nya bekväma kläder och ett par inneskor åt henne i helgen. Inte alls vad jag planerat. Trodde möjligen att jag skulle åka på scrap-mässan i Avesta. Vi får se om jag orkar med det nu.

Lite, med betoning på lite, har jag skapat.

image95

En par LO till min gamla elev, som nu mera arbetar hos oss, fyllde 20 i påskveckan.

image96

Så många minnen det väckte att ta fram dessa gamla foton.

Yngsta sonen blev inspirerad och gjorde en LO om sin avslutning med dagmamman.

image97

Riktigt fin tycker jag.

Två kort till Art Journal Challenge 2008 på scrappiz har jag gjort också.

image99

Vecka 9 Växa. Äldsta sonen kom fyra veckor för tidigt och overallen han skulle åka hem i var alldeles för stor. Så det kan bli.

image98

Vecka 10 Vinter. Rosiga barn i vinterlek.

Hoppas att jag hinner skapa något denna helg. Det är en av de få gånger jag verkligen får egen tid och att bara vara jag.

Kramar på er.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Oj oj
oj vad mycket fint du hunnit med att skapa mitt i allt kaos. Synd att du inte kommer iväg till Avesta, Mickan
o jag ska både packa upp
åt Katscrap och vara med o pyssla.Det ska bli kul!

2008-04-05 @ 06:35:04
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Lise-Lott G

Åh, vad en massa härliga saker du skapat.

ta hand om dig och ha det gott!

kram Lise-Lott

2008-04-05 @ 22:49:36
URL: http://liselottg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0