Vi tog en sväng i alla fall.

Ja, det blev en sväng till Avesta på mässa trots allt. Hanna skickade ett sms på natten och erbjöd sig att följa med. Skönt att komma iväg  en stund. Usch vilken dålig väg det var vissa sträckor. Resan gick bra ändå. Alltid lika roligt att se alla kända och okända ansikten. Shoppa med ögonen är också trevligt. Mycket hamnar på önskelistan. Om jag hade pengar... Lite handlade jag ändå. Tack mamma för bidraget. =0)

Cardstock

image102

Mönstrat papper.

image103

EZ, hörnstans, promarker mm.

image104

hÄngelstämplar

image105

QK-dies, lite fler stämplar

image106

Ops, det känns ganska mycket när man visar det så här. Men jag är så nöjd med mina köp. Nu ska här skapas. Nja eller det får bli i morgon eller ... någon annan dag. Nu måste jag förbereda jobbet. Suck, jag skulle bra mycket hellre skapa lite.

Kramar på er.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad kul det var att du fick till ett besök på mässan - men saknade dig vid pysselbordet ;0) Det får vi ta nästa gång, kanhända blir det nåt i Gävle snart...det finns planer på det.
Mycket fint fick du med dig hem också ser jag ;0)

2008-04-07 @ 08:03:08
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Hanna

En spännande resa blev det =)

2008-04-08 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0