16-7 till SIBK.

Innebandymatch vid tolv. Tyvärr bara stora sonen med, den lilla är ju sjuk. Hallen rungade av klackens stöd till laget (mest anhöriga förstås). Barnen gjorde en av säsongens bästa matcher. Grattis Rasmus till målet.
En av mina bästa vänner fyllde år i dag. Äldsta sonen stannade och lekte några timmar men tyvärr kunde vi andra två inte stanna och fika. Ett kort fick hon i alla fall.
image20
Bir hemma med sjukt barn minst måndag och tisdag. Kankse finns det tid till lite kortmakeri då.  ;)
Barnkliniken på tisdag. Då hoppas jag på lite hjälp. Längtar till jobbet nu.
Ännu ett kort som jag hunnit göra under helgen.
image21
Båda är gjorda av spillpapper. Jag färglägger oftast med twinklings, blandar de med varandra eller bryter färgen med akvarellfärger. Dessa båda är färglagda med  bara twinklings.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Du målar jättefint, och du gör underbara kort! Grattis Rasmus till målet ;0)
Hoppas ni mår bättre snart, och att du kan få gå tillbaks t jobbet Cicci.

2008-02-11 @ 07:14:30
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0