Äntligen över...

Nu har maken äntligen ringt. Puh! En lättnadens suck. Han har visserligen så ont att han inte klarar av att prata i telefonen, ca 20 s, men det hade gått bra. Nu väntar jag med spänning på operationsberättelsen som kommer i morgon. Hoppas att han orkar prata lite då. Tänker på dig gubben.
Tack ni alla som hör av er och visar ert stöd. Det värmer. :)
Yngsta sonen och jag har spikat lister, satt upp lampor, möblerat och satt upp element i den äldste sonens rum i dag. En riktigt bra hjälp hade jag trots att han bara är sju år gammal. Drt var han som spikade och sågade det mesta.I morogn tar vi oss an resten av rummet.
Vi skickade några kort till min man, barnens far i dag.
image31
Yngsta sonens ena kort.
image32
Hans andra kort.
image33
Äldsta sonens kort. Och till sist mitt kort.
image34
I morgon väntar en ny dag med allt den har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att höra om Jocke. Hittade något apropå det vi pratat om "Amor vincit omnia"

2008-02-13 @ 21:21:21
Postat av: Åsa/asamia

Skönt att det gick bra med op, tänker mkt på er.Skickade M att ringa idag, och det var skönt att höra vad han fått reda på.
Kram till er, hör av dig om du behöver.

2008-02-13 @ 21:38:03
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0