En dag med sjukhusbesök.

Äldsta sonen gick till skolan ändå. Hostig men han ansåg att han klarade av skolan, slutade redan klockan halv tolv. Skönt att han blivit så stor att han kan bedöma om han kan gå själv.
Jag och den yngsta sonen åkte på halvårskontroll till barnkliniken på förmiddagen. Äntligen en läkare jag känner mig trygg med där igen. Hans första läkare kan ingen mäta sig med men den här känns nogrann och inkännade. Sonen blev sjukskriven resten av veckan och fick ny medicinering.
Min man ringde tidigare. Ny operation i morgon. Usch, det känns jätte jobbigt.  Han är så långt bort och jag kan inte hälsa på. Nu kan jag återigen bara hålla tummarna.
Anna och hennes man var här i kväll. Alltid lika trevligt. Fanns tyvärr ingen tid för scrap men jag fick hjälp med något som jag önskat länge. Jag tackar gud för så underbara vänner. Tack för all hjälp!
Kort har jag hunnit med i dag också. Ett  ser ni här nedan.
image30
Spillpapper igen och färglagt med distresser.
Nu ska jag försöka sova, vem vet hur natten blir. God natt!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Skönt att sonen fick hjälp, men huva, måste Jocke opereras igen???? Håller tummar o tår för att allt lyckas den här gången, och att han snart slipper ha så ont.
Massa kramar till er alla!!!!

2008-02-13 @ 08:02:04
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Hanna

Håller tummarna! Stenhårt!

2008-02-13 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0