En helt ledig dag.

Vaknade flera gånger i morse. Vilken underbar känsla jag hade i kroppen. I dag är jag LEDIG. Vaknade till, jaha sopbilen, somnade om. Det hände flera gånger och jag njöt.

Solen sken i dag och nästan vindstilla, en underbar dag för en lång promenad med hunden. Lite snö hade det kommit i natt så solens strålar kunde dansa på alla flingorna. Underbart. Syster mådde ganska bra i dag så vi tog en promenad på var sitt håll och tänkte på varandra. Det känns verkligen som man är närmare varandra då man pratats vid innan.

Min ena moster hälsade på mamma på sjukhuset i dag. Stackars mamma hon har ju så ont. I dag tog jag "ledigt" från att besöka henne och syster. Jag behövde verkligen en dag som bara var min, känns som om jag balanserar på en smal kant hela dagarna annars.

Ledig dag, vad gör man då? Har jag haft en sådan dag förr? Minns inte när.

Här är något jag gjort i dag.

image61

Crate-papper, färglagt med twinklings och tack Åsa för lån av Magnoliastämpel. =0)

Ett kort till blev det.

image62

BG-papper, hÄngelstämpel och slaktad ljusmanchett. Färglagt med? Twinklings, så klart.

Drömde i natt om hur jag var till Katscrap och köpte Promarkers. Undrar om detta är ett allvarligt tecken på något...

Nu ska jag äta lite gott med min man och mysa.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Skönt att du fick va helledig idag, det behöver man också ;0)
Kul att se att du orkat måla lite och göra kort.
Dröm vidare om Katscrap så kanske
vi kan åka
dit
nån dag tillsammans...ring om du vill ha sällskap dit.

2008-02-29 @ 21:57:54
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0