En ny dag med allt vad det har givit.

Vaknade av att yngsta sonen skrattade i sömnen. Ett skratt som varade säkert en halv minut så där bubblande högt direkt från hjärtat. Det riktigt värmde mig och jag fick vakna med ett leende.
När äldsta sonen skjutsats till skolan och vi  andra två hade ätit frukost bar det av till IKEA. Nu ska här handlas. Men hu vilken röra, de håller på att flytta om alla avdelningar. En snabb visit med en sjuk son blev inte alls så kort. Väl hemma hämtade jag äldsta sonen sen hem och fixa. Titta vad fint jag börjar få i min lilla scrapvrå.
image13
image14
image15
Nu vill jag bara komma igång med kortet som ligger och väntar på mig.
Blir nog inget besök till min kära man i morgon då sonen är sjuk. Känns tungt, vi som längtat så.


Kommentarer
Postat av: Tina

FINT pysselrum du har!
Gillar dom genomskinliga lådorna.

2008-02-08 @ 22:03:46
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se
Postat av: ciiccii

Kakburkar som min vän Anna får från sitt jobb. Billigt och väldigt praktiska.

2008-02-08 @ 22:46:44
Postat av: Hanna

Fint det blev =)

2008-02-08 @ 22:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0