Solen kikade fram i dag.

I dag vaknade vi sent av telefonen som ringde...nej, han är i fjällen, han får ringa dig när han kommer hem...en kompis till äldsta sonen. Skönt att han väckte oss annars vet jag inte när vi kommit upp. Hade svårt att sova i natt.
Hela dagen i går blev lite rörig då mamma var tvungen att läggas in på sjukhuset igen. Äntligen måste jag ändå säga, nu har jag kämpat sedan i måndags med att något måste göras. Tack gode gud för distriktsköterskor som Malin. Hon var helt på min sida och hjälpte till med flera kontakter.

På kvällen kom A&M på middag, sen middag stackarna. Gott blev det i alla fall. Vi hann t.o.m. gå en promenad med hunden och skratta oss igen en rolig film. Alltid lika mysigt när vi ses, men i går var det lite extra då vi är barnfria.

image57

Min man fick fina "krya på dig"-blommor. Härliga färger eller hur! (undrar om inte jag njuter mest av de)  Färgerna ger en härlig glimt av våren.
Ett kort har han också fått av goa A&M.

image60


Ett påskkort har jag gjort i dag innan vi for till mamma på sjukhuset. Tyvärr blev det bara ett kort besök då  min man inte orkar riktigt och dessutom skulle i väg och ta stygnen.
(Färglagt med twinklings. QK-moxie och stämplar från panduro, tack krumeluran, och Heine designe.)

image58

Väl hemma igen åt vi middag sen kunde jag äntligen åka över en sväng till Åsa. Som jag har väntat på att tillfälle ska ges. Hon visade mig hur hon färglägger med promarker och prisma-pennor. Nu är jag såld. Blir till att åka till katscrap och inhandla några promarker...fem stycken...tio stycken... eller hur många det nu blir. ;)
Här är resultatet av kvällens snabba kurs. Tack Åsa!

image59

Inte illa för en nybörjare.
Nu ska jag umgås med min man. God natt!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Ett helt underbart fint kort, älskar färgerna!!! Kul att du gillade min minikurs...vi måste snart
träffas igen, det var så trevligt att sitta o snicksnacka medans man pysslade.
*Kram till er alla*

2008-02-29 @ 06:03:54
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0