Vilken dag...

Morgonen startade som vanligt med lite lagom stress. Upp med barnen, duscha, frukost, just ja barnen har idrott...
Då kommer äldsta sonen och klagar över ont i magen. Suck! Ja,ja bara att kolla feber och konstatera att han inte kan gå till skolan. Vabba igen. De blir väl galna på jobbet. Inte mycket att göra ändå är ju ensam hemma med barnen.
Ringer som en tok för att fixa vikarie, ger upp efter en timme. Meddelar jobbet att jag inte kommer. De får klara sig utan vikarie. Jag kan höra hur de stönar. Stackarna.
Skjutsar yngsta till skolan. Väl hemma igen ramlar tröttheten över mig. Huvudet bultar och jag mår illa. Ja, ja det går över. Gör ett kort sedan hamnar jag i soffan med sonen. Snabbt till skolan och hämtar den yngsta och sedan tillbaka till soffan. Slumrar lite mellan varven. Efter middagen, gulp, känns det lite bättre. Umgås lite med sönerna innan de ska läggas.
Nu har jag kikat runt lite på nätet men måste sova snart huvudet bultar fortfarande. I morgon ska vi börja packa till fjällresan det har jag lovat barnen så nu måste jag ladda batterierna.
image46
God natt!
Den här veckans ord är färg. Vad passar bättre än farmors målar proffs. En sommar dag i farmor och Görans kolla.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så mycket fint du har i din blogg, roliga spelkort och härliga kort!

2008-02-20 @ 22:18:42
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Elin (Asksvart)

Tittat runt i din blogg nu och hitta massor av fint som du har gjort.
och du har rätt... behöver inte få så mycket gjort på träffarna... bara träffa likasinade är roligt =)
Hoppas de känns bättre med huvudet nu.

2008-02-20 @ 23:24:51
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Men huva vilken otur ni har hela tiden....det måste vända snart. Krya på er, och hoppas Jocke mår så bra att det funkar när han kommer hem igen. *Kram till er alla, tänker på er!*

2008-02-21 @ 19:05:01
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: monica

Åh vad mycket fint du hade här i din blogg!!! Underbart med ny inspiration!
Krya på er!
*kram*

2008-02-21 @ 21:30:54
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0