Vilken underbar dag. Solen skiner och...

Så skönt det är att vakna och det inte är bäcksvart längre. Man kan riktigt känna hur det kommer en vår i år igen.
I dag har här röjts. När pysselvrån fick en upplyftning spred sig andan i huset. Nu står sönernas rum på tur. Om bara dygnet hade fler timmar och barnen skötte sig själva och aldrig behövde mat, skjuts eller annat som stör. Nej då, den lilla har varit till stor hjälp i dag. Vi sitter ju inte i sjön.
Blir nog hemma hela denna vecka också, nu börjar den stora bli sjuk igen. Det känns som om det bara går runt, runt här hemma.
Några kort har jag också hunnit med. Spillbitar förstås.
image27
Färglagd med twinklings och på hjärtana Versa color-koppar.
image28
Jag känner ett starkt behov av fler clear stamps.
image29
Här har jag färglagt med distresser. Roligt att variera sig men twinklings är mina favoriter.
Kanske hinner jag skapa lite i morgon också trots läkarbesök med yngsta sonen. Man kan ju alltid hoppas.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Stackars er, att det aldrig tar slut med sjukdomarna. Hoppas det
går bra på sjukhuset.
Finfina kort du gjort, gillar dina fina detaljer och färger.
Hälsa barnen o Jocke! *Kram*

2008-02-12 @ 05:47:23
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: //M

Hej!
Jag kikade in här, så jag passar på att lämna en hälsning!

//M

2008-02-12 @ 09:52:57
Postat av: Hanna

Fina kort =)

2008-02-12 @ 13:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0