Härlig onsdag.

Vilken dag. Tog en sväng till Åsa för att hämta upp en sak hon köpt åt mig, men gissa vad som väntade. En överraskning.
Familjen firade mig lite improviserat på min födelsedag. Tack så väldigt mycket Åsa, Magnus, Mikaela och Matilda. Jag blev så överraskad och jätte glad.



Fint kort som vanligt av Åsa. Hon är så duktig.

När jag kom hem firade familjen mig. Titta vad jag fick.

   

Kan knappt tro det. Jag fick en CB. Barnen hade gjort söta teckningar också.

På eftermiddagen kom mamma och syster ut en timme på fika. Jag blev så glad att de orkade.
 


De hade fina presenter med sig också. Titta bara.

   Två förvaringsmappar för mina promarkers och sju nya pennor och inte bara det...

    tre dies är beställda och kommer snart.  Gissa om jag är lycklig. Man kan tro att jag fyller jämt.

Hanna och Daniel gav mig kläder. Helt i min stil. Hur kan det komma sig tro?

 och
På kvällen kom Anna och Martti med blommor och fin present. Biokväll/ Mamma Mia på måndag. Det ska bli så trevligt. Vi hinner nog med en middag innan på någon mysig restaurang.

 Anna hade gjort ett fin kort, utan blommor.  Hi,hi.

Måste bara visa ett kort från gårdagen då vi var och badade. Två coola killar.



Så till sist ett kort jag gjort.



Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej Så kul att få en överraskning, grattis på dig. Kul att du fick en CB mycket användbar. Kram

2008-07-17 @ 09:09:32
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Helena

Grattis i efterskott.....vi fyller år med bara ett par dagars mellanrum du och jag.=)

CBn är verkligen hur bra som helst så den kommer du att få mycket nytta av.=)

Jag beställde lite nya embossfoldrar härom dagen på

www.skaparlusten.se

De hade fått hem en del nytt.

Ha en skön dag min vän!

Kram

2008-07-17 @ 09:44:08
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis i efterskott. Ååå vad mycket fint du har fått. Jag ska åxå önska mig massor med pysselsaker när jag fyller år.

Ha en trevlig helg

// Johanna

2008-07-17 @ 11:22:40
URL: http://johannisgirl.blogspot.com
Postat av: Lise-Lott G

vad kul med överraskningar. grattis på födelsedagen i efterskott.



ha det gott!



kram Lise-Lott

2008-07-17 @ 17:33:17
URL: http://liselottg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0