Nu har vi alla semester.

I dag gick min man på semester han också. Fem veckor ska han ha. Härligt! Vi får fyra veckor tillsammans. Hans sista vecka börjar jag jobba, men barnen får sommarlov tills skolan startar. Lyxigt!
Vi började hans semester med att åkatill Uppsala igen. Denna gång för att inhandla golv till sönernas rum. Jockes bror mötte upp och följde med oss hem så nu är här snickarverkstad igen.

Malte mår lite bättre nu. Vill inte gå i trappor, men kan gå promenader utan att halta. Han blir dock öm efter så promenaderna blir kortare än han tänkt sig. Försökte trimma honom lite i går. Behövs nog en sväng till, men vill inte plåga honom mer än nödvändigt just nu.



I går gjorde jag ett ryck och försökte använda min prokarkerblender efter Malins beskrivning. Inte alls så lätt och snyggt som hon får till det. Kanske skulle ta en sväng norrut på kurs.

Här är mitt resultat. Blunda om ni måste.



Ett kort till utan blender.



Ha det gott och ladda med kall dryck tills i morgon. De lovar sol och värme hos oss på SMHI.

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt att Malte är så mycket bättre.

Du har lyckats jättebra med blendern....jättefina kort.

Jag gjorde ett nytt försök igår och då gick det bättre än första gången men inte ser det ut som det Malin färglägger inte.

Ha en skön dag vännen!

Kram

2008-07-15 @ 08:28:32
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej vad duktig du är och göra kort själv har jag inte gjort mig tid. Jättefina kort Kram

2008-07-15 @ 11:30:07
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Stackars killen! Hoppas det blir bättre med honom snart! bara det inte är nåt jäkla fästingbett som strulat till det (inte så ovanligt numera..)

Jag jag hade en golden när jag var yngre..inte tusan fick hon en enda fästing! Tror vi plockade 1 allt som allt! ÄCKLIGA VARELSER!!! rysa



VIlka dunderfina kort du gjort! Å jag tycker du fått till färgläggningen alldeles ypperligt!! =D

Stor kram Petra

2008-07-15 @ 14:01:20
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Malin

O det blev ju kanonfint =D Men kom gärna hit och hälsa på mej så kan vi pyssla !!! ;D

Skönt att lille Malte är bättre!



ha en härlig tisdag!!



Kram!

2008-07-15 @ 14:52:33
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Anna i Hagen

Heeeej, ja, nu har jag tagit mig till datorn - fantastiskt va? Arbetsdagen avklarad, nu är det bara TRE dagar kvar till semester, vi räknar ner. Kommer alldeles nyss från pooolen, det droppar från håret fortfarande, det var så skönt å nu ska stämpla och stansa! Fick paketet från Bumblebee idag HURRA va mycket roligt! Dina löv är med, du får dom så snart vi ses nästa gång.



Skönt att Malte är på bättringsvägen! 1000 pussar och korvar till honom från mig!

2008-07-15 @ 18:01:08
Postat av: Carina "Ina"

Hamnade hos dig efter en surfrunda i andra bloggar. Jättefina kort du gör och här fick man helt klart inspiration och ytterligare ett köpbehov av några hÄnglar-stämplar.

2008-07-16 @ 06:50:45
URL: http://ecarina.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena/Hönan

Du har ju färglagt jätte fint! Super fina kort!

HA en skön semester, ska nog ta mig ner till Siljans strand själv med idag:-)

/Anna-Lena

2008-07-16 @ 11:10:47
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0