Torsdag

I dag har jag följt med min syster till doktorn. Det blev en lång väntan, men som man säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Hon/vi fick en bra besked, alla värden såg bra ut. Så skönt att höra, nu törs vi hoppas ett tag till.

I går grävde min man ett stort hål i gräsmattan för att försöka fixa avloppet. Jag blir så trött på allt som strular. Tyvärr lyckades han inte lösa problemet så vi får se vad vi ska göra nu.



Alla sven höll på att driva honom till vansinne. De är för läskiga de där krypen. De kryper in i håret, öronen, ja överallt där de kommer åt.

I dag var det mitt jobb att återställa gräsmattan. Med lite hjälp från Hanna gick det ganska bra. Tur att vi ska fixa gräsmattan snart, då syns skadan mindre.



Nyss tog jag en sväng förbi Katja/katscrap för att plocka upp mina promarkers som jag köpt. Kunde inte vänta tills lördag och mässan i Leksand.



I morgon väntar pysselkväll. Det ska bli så mysigt och trevligt.

Ett kort har jag hunnit med också.



En underbar liten hÄngel färglad med akvarellpennor.

Ha det skönt och mysigt.





Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jättefint kort. Snart dags för mässa också =) Vi träffas säkerligen där. Kram

2008-06-26 @ 23:19:02
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilket underbart kort....du är så duktig.

Tråkigt att han inte fick till avloppet....det är ja ganska bra om det fungerar.=)

Jag är så avundsjuk på dig som ska på både pysseldag och mässa.

Jag får köpa de nya hÄnglarna i shoppen sen.

Ha en mysig fredag vännen!

Kram

2008-06-27 @ 08:10:18
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Finfint kort! Kul att ni också ska till mässan, då ses vi där!

Söndag kan nog passa bra, hör av dig ang tid och så.

Kram

2008-06-27 @ 08:19:59
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0