Vart tar tiden vägen?

Känns som om dagarna inte räcker till just nu. 24 timmar på ett dygn är allt för snålt tilltaget. Precis allt händer i maj och juni. Hur kommer det sig?
På jobbet blir jag bara så trött, fyra dagar kvar på terminen för barnen och nuvarande skolan. Till hösten startar en ny skola i gamla lokalerna. Barnen har fått veta vilka kompisar de ska gå med, men varken de eller vi som ska jobba vet vilken grupp som får vilken lärare. Jag undrar mest var jag ska göra av mina saker, vilket klassrum jag ska flytta alla mina saker till. Jag är säker på att allt löser sig innan lovet, men just nu trampar jag bara vatten.

I söndags fyllde yngsta åtta år. Hu, så får det går.  I tre dagar har vi nu firat. Svärmor på lördagen, familjen på söndagen och min mor i går. Nu är det bara barnkalaset kvar.



Studsmatta var en länge efterlängtad present till grabbarna.

"På min födelsedag börjar sommaren."

Så sant, så sant. Även i år kunde han bada på sin födelsedag. Premiär dopp för året faktiskt.



Förutom födelsedags firande har helgen ägnats åt GD/GIF olympiad. Äldsta sonen har varit med coh tävlat. Han var ganska nöjd med resultatet  på terränglöpninge och 60 m, men längdhopp och kula vill han helst glömma. Bättre lycka nästa år,  gubben.



Något kort har jag ändå hunnit med.

Tags till vinflaskor.





I dag har vi varit och badat med ca 140 barn så nu är jag ganska slut. En dusch och sedan hopp i säng.

Ha det gott i sommarvärmen.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej Så fina vintags. Så kul att se andras ideér. Kram

2008-06-04 @ 07:53:42
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

å fy tusan va skojsigt med studsmatta! Sedan jag hoppade studsmatta på bröllopet jag var på förra månaden så vill jag nu själv ha en!!! Min sambo är nog trött på mitt eviga tjat om denna gigantiska studsmatta!! fniss

Men vi SKA bara skaffa en när (om) vi flyttar till hus!!! ;D

Vilka supersöta tags du gjort!!!! beundrar dem länge

Kraamisar Petra

2008-06-04 @ 19:02:27
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Malin

Underbara vintags!!! Jättefina =D Vilken härlig dag ni har haft! Jag önskar att vi hade en sån pool hemma oxå men jag får nöja mej med en liten balja ;D



Ha en härlig kväll!

Kram

2008-06-04 @ 21:38:44
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilka härliga vintags du har gjort.

Perfekta gå bort presenter att ha i sommar.

Ha en forsatt bra helg vännen!

Kram

2008-06-07 @ 20:21:42
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Tina

Supersöta tags!

Åh en studsmatta är toppen.....vi har haft vår i många år och den har vart till stor glädje för barnen.

2008-06-10 @ 06:55:01
URL: http://alltidsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0