En vecka går fort.

Så har redan en vecka passerat. Det går så otroligt fort. I dag kommer våra älskade gossar hem från fjällen. Passade på att städa lite under förmiddagen innan de kommer med all packning/smutstvätt som jag måste ta hand om. Jag saknar de så.

Nu ska jag åka och handla mys till kvällen. Det är ju melodifestival och det vill vi inte missa. Alltid lika roligt att gissa vilka som går vidare. Inte så svårt dock när man vet att det är barn och äldre som röstar. Men mysigt ska vi ha. Längtar att få höra allt de gjort i veckan.

Hinner visa vad jag skapat i dag.

image63

BG-papper, QK-Eliza och färglagt med twinklings.

image64

Crate-papper, QK-Emilie och naturligtvis färglagt med twinklings. ;0)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Oj
oj
oj vilken kortverkstad det blev hemma hos er ;0)
Skönt att få hem småtrollen igen, det är skönt när de är borta, men sen längtar man ihjäl
sig innan de kommer hem igen.

2008-03-01 @ 16:34:47
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Lise-Lott G

vad mycket fint du skapat!
tack för den fina kommentaren i min blogg.

ha det gott!

kram Lise-Lott

2008-03-01 @ 21:43:43
URL: http://liselottg.blogg.se
Postat av: Anna

JÄTTEfina kort! Är påskägget och videkissarna en stämpel? Varifrån - en sån vill jag oxå ha ju!

2008-03-02 @ 14:29:36
Postat av: ciiccii

Påskägget har jag lånat, Magnolia var det om jag miss rätt. Videkissarna är hÄnglar och stÄnglar.

2008-03-02 @ 20:52:06
URL: http://ciicciiha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0