I morgon ska jag jobba igen.

Så var det då sista dagen på lovet. Som alltid måste en massa saker fixas; packa väskor, planera jobbet, tvätta... Barnen har hjälpt till en hel del. Tack, gullungar.
Undrar om barnen tog med sig vintern hem för i dag har här flugit snö i luften hela dagen. Ja, i alla fall snöblandatregn, men det ligger kvar på marken som en sorglig sörja.

Två kort har det hunnit bli i dag ändå.

image65

Ops! Så snett det blev när jag scannade. Lite blandat spillpapper, stämpel från Panduro och QK-Eliza.

image66

Så ett till; Magnolia-ägg, gul fjäder mm.

Nu ska jag försöka börja på en LO. Jag som nästan aldrig gör några. Nu ska jag för första gången göra en LO på 12*12. Spännade. Önska mig lycka till!

God natt!

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Vilka härliga påskkort du gjort!!!! Har inte gjort ett enda, borde kanske? Det med fjädrarna var ju superläckert!

2008-03-04 @ 07:38:32
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Anna Göransson

Vilka härliga påskkort med fina ägg, gillar färgerna du använt dig av. Och kul idé att använda fjädrar oxå.

/Anna

2008-03-04 @ 19:14:46
URL: http://annaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0