Sol och snö.

Helt underbart väder men lite blåsigt. Jag önskar att jag fick mer tid att spendera ute med familjen och hunden. Två veckor till påsklovet. Törs man hoppas att snön ligger kvar?

I kväll kom min man hem. Underbart skönt. Barnen var så spralliga av att träffa honom igen att de knappt kunde somna. Jag kan förstå de. Det har inte varit många dagar denna månad som de träffat pappa. Hoppas att det nu ska vända och att han blir kry igen.

Jag känner mig totalt tom och orkeslös. Ska bli skönt med helg. Jag behöver verkligen ladda mina batterier. Hoppas att det blir lite vila och scrap trots besök hos mamma på sjukhuset och innebandycup med barnen på söndag.

Orkar inte skriva mer. Måste göra ett sista ryck med jobbet nu.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0